אא

יותר מ-20 ברים על אנייה אחת: החדשה של MSC Cruises

האנייה החדשה שתושק במיאמי באפריל 2025 תציג קונספט אירוח חדש שיכלול 20 ברים ולאונג'ים מסוגים שונים כולל בר קינוחים, בר ג'ין ובר ספורט לצד מבשלת בירה, בר קפה, מועדון קומדיה ועוד. סמנכ"ל בכיר לתפעול ואירוח: "עבדנו קשה כדי להביא משהו ייחודי באמת לאנייה פורצת דרך זו"

MSC World America. צילום: יח"צ MSC Cruises MSC World America. צילום: יח"צ MSC Cruises

אניית הדגל החדשה של MSC Cruises, ה-MSC World America, תציג לראשונה קונספט אירוח חדש שיכלול 20 ברים ולאונג'ים מסוגים שונים כולל בר קינוחים, בר ג'ין ובר ספורט לצד מבשלת בירה, בר קפה, מועדון קומדיה ועוד.

MSC World America תושק באפריל 2025 ותפליג בעונת הבכורה שלה מנמל מיאמי לקריביים, כאשר כל ביקור יכלול עצירה באי הפרטי של MSC Cruises בבהאמאס, Ocean Cay MSC Marine Reserve. האנייה היא מסדרת World Class של חברת השיט ותכלול שבעה מתחמים שונים על הסיפון:

ברים וטרקלינים: מגוון ברים וטרקלינים כאמור. 

MSC World America. צילום: יחMSC World America. צילום: יח

All-Stars Sports Bar: ימוקם במתחם הטיילת של האנייה ובו ניתן יהיה ליהנות ממשקאות, מאכלי בר אמריקאים וצפייה במשחקי ספורט שונים. 

The Loft: מתחם בידור למבוגרים בלבד. המתחם יארח מופעי קומדיה, קריוקי, אירועי שירה, פסנתר וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה.

MSC World America. צילום: יח''צ MSC CruisesMSC World America. צילום: יח''צ MSC Cruises

Elixir – בר מיקסולוגיה: לאחר שהושק ב-MSC World Europa, בר ה-Elixir מגיע גם לאנייה החדשה עם דגש חדש על בורבון וקוקטיילים מבוססי בורבון זאת לצד מגוון רחב של משקאות אחרים. האורחים יכולים לעצור בנקודה זו במתחם המרפסות כדי ליהנות ממשקה לפני ארוחת הערב.

Masters of the Seas: פאב בסגנון בריטי מסורתי שימוקם בלב מתחם הטרסות של MSC World America. הפאב יכלול את מבשלת הבירה הזעירה השנייה בים של MSC Cruises, שמציעה מגוון חדש של בירות של אמן הבירה טאו מוסו ממבשלת Baladin – בירה קלה בסגנון אמריקאי, IPA ופילזנר שמיוצרות ממי ים מותפלים. הבירות החדשות מבושלות לפי מתכונים המותאמים במיוחד לטעם האמריקאי. בנוסף, אורחים שמחפשים טעם אותנטי של מיאמי יוכלו להזמין בירה ממבשלת La Tropicale המפורסמת של דרום פלורידה.

The Gin Project: גן עדן לחובבי ג'ין שבו יוצעו מעל 20 סוגי ג'ין קראפט שמקורם במזקקות ג'ין אמריקאיות וקנדיות לצד מבחר של מותגים בינלאומיים ותפריט קוקטיילים קלאסיים שיכינו "ג'ין-טנדרים" במתחם הטרסות. האורחים יכולים להזמין מגוון רחב של סוגי ג'ין החל מג'ין בנגיעות פירותיות דרך נגיעות פרחוניות או הדריות. המקום יציג שייקר וינטג' של Crawley כאשר האורחים  יכולים להתנסות בשקשוק הקוקטיילים בעצמם.

MSC World America. צילום: יח''צ MSC CruisesMSC World America. צילום: יח''צ MSC Cruises

Coffee Emporium: בית קפה שעציע מבחר פולי קפה ומבחר סגנונות בישול והגשה שונים כמו צרפתי, איטלקי, טורקי ומרוקאי.

קינוחים מתוקים: MSC World America תציע שלל פינוקים מתוקים כמו Sweet Temptations  - בר המתוק בלב מתחם הטיילת שיגיש שייקים בעבודת יד, מבחר שוקולדים, גלידה לצד בר פרוזן יוגורט בשירות עצמי, מקלות גלידה בהרכבה עצמית, קרפים, ווופלים חמים, דונאטס ומגוון סוכריות, וכן, Jean Philippe Chocolat & Café  - בו יוגשו שוקולדים של השוקולטייר הצרפתי ז'אן-פיליפ מאורי.

ברנרד שטאכר, סמנכ"ל בכיר לתפעול אירוח ב-MSC Cruises: "אורחים ב-MSC World America ייהנו מחוויות חדשות ברחבי האנייה, וכשמדובר בברים ולאונג'ים עבדנו קשה כדי להביא משהו ייחודי באמת לאנייה פורצת דרך זו. לראשונה ב-MSC Cruises, אנחנו משיקים שני קונספטים חדשים של לאונג'ים – All-Stars Sports Bar, המציע אווירה אותנטית של יום משחק עם מאכלים אמריקאים ומשחקי בר; ו-The Loft, מתחם רב-תכליתי לקומדיה, קריוקי ועוד. ברחבי האנייה, שדרגנו גם את תפריטי המשקאות, עם קוקטיילים יוקרתיים, יותר משקאות בורבון, בירות בסגנון אמריקאי וג'ין ממזקקות אמריקאיות מובחרות כדי להעלות את החוויה ולהבטיח שכל אורח ימצא את המשקה המושלם עבורו בכל רגע".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: