אא

עוד אחת בדרך: הבשורה החדשה של ענקית הקרוזים העולמית

חברת השייט הודיעה על התחלת עבודות הבנייה של אניית הענק השלישית בסדרת אניות הפאר הגדולות בעולם - ה-ICON OF THE SEAS. אודי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה נציגת רויאל קריביאן בישראל: "חופשה שמשנה את כללי המשחק"

ענקית הקרוזים רויאל קריביאן ציינה השבוע במעמד חגיגי את התחלת הבנייה של האנייה השלישית בסדרת אניות הפאר הגדולות בעולם - ה-ICON OF THE SEAS.
  
האנייה, הנבנית בימים אלה במספנת מאיר טורקו שבפינלנד, צפויה להתחיל להפליג לראשונה בשנת 2026, כשנה לאחר צאתה של האנייה השנייה מהסדרה. בהמשך מתוכננות להיבנות אניות רביעית, חמישית ושישית בסדרת ה ICON.

צילום: יחצ רויאל קריביאןצילום: יחצ רויאל קריביאן

 
אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "העידן החדש של חופשות קרוזים באניית ה- Icon of the Seas, כבר החל עם השקת האנייה הראשונה בסדרה ב- 2024  ממיאמי לאיים הקאריביים. בקיץ 2025 צפויה האנייה השנייה לצאת להפלגות קרוזים מאורלנדו שבפלורידה. החופשה על האנייה מעניקה לנופשים שילוב של חוויות שמשנות את כללי המשחק בחופשות קרוזים המתאימות לכל המשפחה, ממגלשות הגבוהות ביותר בים, פארק שעשועים, יותר מ- 40 אפשרויות לסעוד לשתות ולהתבדר ועד מתחמי ספא ענקיים ועוד. רויאל קריביאן מתכוונת להמשיך ולהשקיע בפיתוח המשלב בין חדשנות, קיימות ונוחות, במטרה לספק חוויות שייט יוצאות דופן".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סנורמהקרוזיםרויאל קריביאן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: