אא

קריביים זה הכי: MSC Cruises תוציא 127 הפלגות לקריביים בין אוקטובר 2024 ועד מרץ 2025

ענקית השייט הודיעה על הרחבת פעילותה באיים הקריביים: מוסיפה 5 אניות שתצאנה ליותר מ-127 הפלגות למגוון יעדים פופולריים באיים הקריביים בין החודשים אוקטובר 2024-מרץ 2025. אלה היעדים בהם תעגון בקריביים

צילום: MSC Cruises צילום: MSC Cruises

האיים הקריביים הם כידוע אחד היעדים היותר מבוקשים בקרב חובבי קרוזים בזכות חופים עם חול לבן ומי טורקיז צלולים, מזג אוויר טרופי ומורשת תרבותית עשירה.

חברת השייט MSC Cruises הודיעה על הרחבת פעילותה ביעד הפופולרי בעונת חורף 2024/2025: תוסיף 5 אניות שיפליגו לקריביים: MSC Seaside, MSC Seascape, MSC Divina, MSC Meraviglia ו-MSC Seashore. בכל האניות, כך נמסר, ניתן לשדרג את ההפלגה ל-MSC Yacht Club היוקרתי. מדובר בקונספט של "אנייה בתוך אנייה" שכולל בין היתר שירות קונסיירז' ובאטלר 24 שעות ביממה, משקאות פרימיום, סוויטות מרווחות, מסעדה, טרקלין ובריכה פרטיים.

החברה תוציא למעלה מ-127 הפלגות בין החודשים אוקטובר 2024 ועד מרץ 2025  ממגוון נמלים בצפון אמריקה כולל מיאמי, פורט קנברל וניו-יורק, כולם בקרבת שדות תעופה בינלאומיים.

החברה מציעה מסלולים שונים, מקצרים ועד ארוכים, ליעדים שונים. הנה כמה דוגמאות:  

Ocean Cay, MSC Marine Reserve – איי הבהאמה
כל חמש האניות המפליגות לקריביים בחורף הקרוב יבקרו ב-  ,Ocean Cay MSC Marine Reserve האי הפרטי של MSC Cruises הממוקם באיי הבהאמה. האי מוקדש לשיקום משאבים ימיים ושימור חיי הים. ב-Ocean Cay  מתקיימת תוכנית האלמוגים של קרן MSC שמטרתה לשקם שוניות אלמוגים סמוכות ולתרום לידע ויוזמות שימור ברחבי העולם. האי מציע לאורחים רצועת חוף עם חול לב ו-8 חופים שונים ושלל פעילויות כמו שנורקלינג, צלילה, אופנועי ים, ספא ועוד.

סן חואן, פוארטו ריקו
סן חואן, בירת פוארטו-ריקו מאופיינת בקסם רומנטי עם חזיתות קולוניאליות ספרדיות בצבעי פסטל בהירים, מרפסות ברזל מעוטרות בפרחים, רחובות צרים מרוצפות אבנים וכיכרות. האורחים יכולים ליהנות מהאקלים החם ולהכיר את העיר העתיקה של סן חואן (Viejo San Juan) שהיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וידועה בעיקר במבצריה המפורסמים. אפשר לצאת לסיורי טעימות קפה ולגלות את תרבות הקפה העשירה של המקום. חובבי טבע לא ירצו להחמיץ ביקור בEl Yunque-, יער גשם טרופי ואחד המקומות היפים ביותר של פוארטו-ריקו.

קוזומל, מקסיקו
מדובר באחד היעדים הפופולריים ביותר בקריביים. קוזומל מציעה שפע מסעדות, אתרים היסטוריים ומוזיאונים ונוף טבעי. יעד אטרקטיבי לפעילות ימית עם שנורקל לשוניות הטבעיות. המקום מציע גם פעילויות מים כמו טיול בקטמרן והפלגה במים הצלולים של האזור. 

ג'ורג'טאון, איי קיימן
נופים, חיות בר ורחובות צבעוניים יוצרים יחד את פיסת גן העדן הקריבית הזו. אורחים שמגיעים לג'ורג'טאון יכולים לגלות ששימור חיות הבר כאן הוא בעל חשיבות רבה. האי מציע הזדמנות של פעם בחיים לשחות, להאכיל ולתקשר עם חתולי ים או לפגוש את צבי הים הירוקים שחוזרים מדי שנה להטיל את ביציהם על אחד החופים. כדי ללמוד על העבר של קיימן, האורחים יכולים לחקור את  Cayman Heritage House ואתGovernment House , מעון המושל שנבנה ב-1964 וממוקם מול Seven Mile Beach הנחשב לאחד החופים היוקרתיים ביותר של גרנד קיימן. חובבי הקניות יוכלו ליהנות באי כאשר איי קיימן פטורים ממכס.

נסאו, איי הבהאמה
עם היסטוריה עשירה שידועה בכך שהייתה בעבר בירת הפיראטים ההומה והמפורסמת של העולם, נסאו מציעה מגוון עצום של אטרקציות לחקור. חופים בתוליים, בניינים ייחודיים בסגנון קולוניאלי וחנויות ושווקים מעץ בצבעי פסטל. חוף הכבל, רצועת חוף מדהימה לא רחוק מנסאו, מציע לאורחים הזדמנות לטבול במים הצלולים.  בנוסף, האורחים יכולים ללמוד בסיורי תה על מסורות מקומיות ובוטניקה.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC Cruisesקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: