אא

זה לא רק ספורט: ענקית השייט נותנת חסות לליגת ההוקי הלאומית

חברת השייט NCL וליגת ההוקי הלאומית (NHL) הכריזו על שותפות רב שנתית בארה"ב. סמנכ"ל השיווק של NCL: "השותפות עם NHL מנספקת לנו פלטפורמה פנטסטית להתחבר למעריצים שלהם"

NCL. צילום: shutterstock NCL. צילום: shutterstock

ענקית השייט Norwegian Cruise Line (NCL) וליגת ההוקי הלאומית (NHL) הכריזו על שותפות רב שנתית בארה"ב.

השותפות מציינת את הפעם הראשונה בתולדות חברת השייט שהיא משתפת פעולה עם ליגת ספורט מקצועית ומצד שני, את הפעם הראשונה ש-NHL משתפת פעולה עם חברת שייט.

נמסר כי השותפות החדשה תספק ל-NCL מערך של זכויות שיווק בלעדיים שיחברו את המותג NCL עם ה-NHL ואוהדיה דרך ערוצי השיווק, הדיגיטל והמדיה החברתית העצומים של ה-NHL לאורך כל תקופת השותפות. עוד נמסר כי השותפות מתחילה מיד ו-NCL תקבל חשיפה לאומית בשידור בארה"ב ב-ESPN וב-TNT באמצעות Digitally Enhanced Dashboards (DED). כנותנת חסות, השם NCL יוצג על השער הראשון במשחקים וכן במודעות בתוך הקרח במהלך משחקי העונה הרגילה של NHL ומשחקי הפלייאוף של Stanley Cup המשודרים ב-ESPN וב-TNT בארצות הברית.

"אנחנו נרגשים להיות בשותפות עם ה-NHL. התשוקה וההתרגשות שאנו רואים מהמעריצים שלהם באמת מדבקת, ואנחנו חולקים את אותה תשוקה מחשמלת לטייל בעולם ולספק עוד מה לראות, עוד מה לעשות וליהנות עוד עבור האורחים שלנו", אמר אדם מאלון, סמנכ"ל השיווק של Norwegian Cruise Line. "באמצעות השותפות הזו, NHL סיפקה לנו פלטפורמה פנטסטית להתחבר למעריצים שלהם, ואנחנו לא יכולים לחכות להראות להם איך הם יכולים 'לחוות יותר בים' עם NCL".

"עם העונה הרגילה של NHL שמתחילה היום בצפון אמריקה, אנו שמחים לקבל את פני NCL למשפחת NHL כשותפה ראשונה אי פעם בקו שיוט של ה-NHL. מינוף של שילוט ה-DED עטור הפרסים שלנו וחיבור המותג NCL לחלק מהמותגים שלנו הרגעים המפורסמים ביותר במשחק עוזרים לבנות יותר התרגשות עבור השותפות שלנו בצורה אותנטית למעריצים שלנו", אמר ג'ייסון ג'זאיירי, סגן נשיא NHL, פיתוח עסקי. "אנו מצפים לשותפות עם אחת מחברות השייט המובילות בעולם ולעזור ליצור קשר עמוק יותר בין המותג שלהם לקהל המעריצים הנלהב שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: