אא

סוכות בלב ים: בקומה העשירית של ״הקראון איריס״ הוקמה ״הסוכה המשייטת״ היחידה בעולם

את הקמת הסוכה הכשרה, החלו לבנות במהלך השייט בצאת יום הכיפורים והיא תקלוט את אלפי הנוסעים שירצו לאכול בסוכה בתקופת חופשת חג סוכות הקרובה

סוכות בלב ים.

חברת מנו ספנות הקימה באוניה "קראון איריס" סוכה ענקית שתוכל לקלוט אלפי הנוסעים בשלוש הפלגות במהלך החג.

ה"סוכה המשייטת" היחידה בעולם, כבר מוכנה על הסיפון בקומה העשירית של אוניית הפאר "קראון איריס", של "מנו ספנות" לארח את הנופשים בשלוש הפלגות החג.

את הקמת הסוכה הכשרה, החלו לבנות במהלך השייט בצאת יום הכיפורים והיא תקלוט את אלפי הנוסעים שירצו לאכול בסוכה (ב- 16 אוקטובר) ערב החג בהפלגה חגיגית של 4 לילות לרודוס וכרתים.

הפלגת חול המועד, תצא ביום ראשון (20 באוקטובר) ל-3 לילות לקפריסין והפלגת שמחת תורה ביום רביעי (23 באוקטובר) ל-4 לילות לרודוס ואגיוס ניקולאוס ובחרת מנו מציינים כי אזלו המקומות לקרוז זה.

הפלגה מיוחדת נוספת של האוניה, תצא ב-27 באוקטובר ל-11 לילות ליוון, איטליה וקרואטיה. עגינות בקלמטה, ארגוסטולי, קורפו, קאטקולון ביוון, נמל סודה בכרתים. ברנדיסי באיטליה, ספליט ודוברובניק בקרואטיה. 

המחיר: החל מ-1,293 אירו לאדם.

הפלגה ל-14 לילות ב-24 בנובמבר לכרתים, איטליה, סיצליה והריביירה הצרפתית (נמל וילפרנשה סור).

המחיר: החל מ – 1,409 אירו לאדם.

ב"קראון איריס" 750 חדרים, 11 קומות, 6 מעליות, 5 מסעדות, 2 בריכות שחיה, 2 בריכות ג'קוזי, מגלשת מים, קולנוע, חדר כושר, מגרש כדורסל, ספא מפואר, חנויות דיוטי פרי, קזינו, עשרות ברים וטרקלינים, אולמות ועוד.

צילום: בוריס ליפקיןצילום: בוריס ליפקין

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: