אא

יוקרה בלב ים: השף עטור כוכבי מישלן שיבשל לכם בקרוז

מותג הפלגות היוקרה Explora Journeys משיק: הפלגה קולינרית יוקרתית באיים הקריביים עם השף תיירי מרקס עטור כוכבי מישלן שאמר: "כשחברות גדולות וגסטרונומיה מתאחדות אפשר ליצור מנות יוצאות דופן ולהשיג דברים יוצאי דופן"

שף תיירי מרקס. צילום: Explora Journeys שף תיירי מרקס. צילום: Explora Journeys

מותג הפלגות היוקרה Explora Journeys מבית MSC Cruises משיק שיתוף פעולה קולינרי יוקרתי עם השף תיירי מרקס עטור כוכבי המישלן. שיתוף הפעולה יתקיים על סיפון האנייה EXPLORA II בהפלגה של 11 לילות שתצא ממיאמי לאיים הקריביים בין התאריכים 24 לינואר ועד 4 לפברואר 2025.

השף פרנק גראנגר, ראש תחום הקולינריה של Explora Journeys הזמין את שף תיירי מרקס ליצור מסע קולינרי בלעדי לאורחים כדי להעשיר ולהעצים את חווית הקריביים שלהם. לאורך ההפלגה האורחים יוכלו להשתתף בסדנאות בישול יחד עם השף ולגלות את סודות המתכונים שלו וגם להשתתף בארוחות ערב פרטיות. 

צילום: Explora Journeysצילום: Explora Journeys

כמו כן, כשהאנייה תגיע לחוף Pointe-à-Pitre, גוואדלופ, האורחים יוכלו לחקור שווקים מקומיים בסיורים מודרכים, כאשר השף חולק את המומחיות שלו בבחירת המרכיבים המקומיים הטובים ביותר. באנטיגואה, האורחים יוכלו להתפנק בהרפתקה גסטרונומית דרך טעמי האי, עם ביקור פרטי אצל יצרן עשבים וירקות מקומיים למפגש ברכה וטעימות. בנוסף, יעצרו ברציף דייגים המתמחה בתפיסות הדגים והלובסטרים הטריים באי. גולת הכותרת של ההפלגה הייחודית תהיה דיון פאנל פתוח שבו האורחים יוכלו לדבר עם השף על תשוקתו למטבח, הקריירה שלו וההשראות שלו. 

שף תיירי מרקס ידוע בגישה החדשנית שלו למטבח הצרפתי. המסעדה שלו Onor עטורת כוכבי המישלן, קיבלה את כוכב המישלן הראשון שלה במרץ 2024. השף מרקס זכה במספר כוכבי מישלן במהלך הקריירה שלו, כולל שניים בפריז עבור מסעדת Sur Mesure. כמו כן, הקים את Cuisine Mode d'Emploi(s), תוכנית המציעה הכשרה קולינרית בחינם לאנשים שמתמודדים עם אתגרים חברתיים. 

פרנק גראנגר, ראש תחום הקולינריה של  Explora Journeys: "השף מרקס ואני מכירים זה את זה כבר שנים רבות, שנינו גדלנו כבנים של אופים. התמקצענו במלאכתנו במשך שנים רבות ובמקומות שונים. אני שמח שנתאחד מחדש במסע הזה, ואין לי ספק שהשף תיירי יפתיע וישמח את אורחינו עם המצוינות הקולינרית שלו".

השף תיירי מרקס: "כשחברות גדולות וגסטרונומיה מתאחדות אפשר ליצור מנות יוצאות דופן ולהשיג דברים יוצאי דופן".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC CruisesExplora Journeys

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: