אא

הוריקן מילטון: נמל טמפה ביי בפלורידה מחדש פעילות בשעות היום

"רוצים להביע את הערכתנו לאלה שעזרו לנמל להתכונן ולהתאושש מהשפעת הסופה. המחשבות והתפילות שלנו עם כל מי שנפגע מהוריקן מילטון"

הוריקן. צילום Shutter Stock הוריקן. צילום Shutter Stock

נמל טמפה ביי שבפלורידה הודיע על חידוש פעילות כלי השייט ותעלות השילוח לאחר הוריקן מילטון שהיכה בעוצמה רבה. לפי שעה, חידוש הפעילות היא בשעות היום בלבד. 

"בתיאום עם קבוצת הייעוץ לנמל Heavy Weather Advisory, ובעקבות הערכות מפורטות של הנמל, נתיבי המים והערוצים, משמר החופים האמריקאי פתח מחדש את הנמל עם הגבלת שעות היום ונסיעה בכיוון אחד. צוות הנמל העריך היטב את הרציפים והטרמינלים לבטיחותם. תנועת כלי שיט מסחריים שוב עומדת בתור לחזרה לפעילות מלאה בנמל, כלומר אנחנו פתוחים לעסקים. חלק מהספינות הראשונות שיחזרו יהיו מכליות דלק, ספינות שייט וכלי שיט הנושאים מטען מתכלה", לשון הודעת הנמל. 

עוד מסר הנמל בהודעתו כי צפויים שינויים בלוחות הזמנים של אניות הקרוזים הבאות: Carnival Paradise, Royal Caribbean Serenade of the Seas, Royal Caribbean Grandeur of the Seas, Royal Caribbean Enchantment of the Seas and Margaritaville at Sea Islander.

עוד נמסר כי אספקת הדלק של הנמל נותרה מספקת. "בעקבות הוריקן מילטון, מסופי הדלק שלנו איבדו חשמל. ביום שישי, 11 באוקטובר 2024, הוחזר החשמל לכל שבעת מסופי הדלק הפרטיים. כל מסוף ביצע או נמצא בתהליך של השלמתו, בדיקת בטיחות הכרחית ויסודית כדי להבטיח שהמתקנים שלו יוכלו לפרוק דלק ללא תקלות. רוב מפעילי מסופי הדלק שלנו החלו לפרוק למשאיות דלק, שלאחר מכן יעבירו אותו לתחנות דלק לציבור. אנו מצפים שכולם יהיו מבצעיים עד סוף היום".

עוד אומרים בנמל, "אנו רוצים להביע את הערכתנו הכנה לאלה שעזרו לנמל שלנו להתכונן ולהתאושש מהשפעת הסופה. צוות התפעול, האבטחה, המתקנים וההנדסה של הנמל, הקהילה הימית, משמר החופים האמריקני וסוכנויות אכיפת החוק ותגובת החירום המקומיות שלנו היו קריטיים ליכולתנו למזער את השפעות הסופה ולעזור לנמל שלנו לחזור לפעולה בהקדם בצורה בטוחה שאפשר. המחשבות והתפילות שלנו עם כל מי שנפגע מהוריקן מילטון".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםהוריקןפלורידה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: