אא

מכורים לאופנה? המחיר שתשלמו לשבוע האופנה הטרנס אטלנטי בלב ים

קרוזים תחת הכותרת "שבוע אופנה", כבר הפכו למסורת בחברת השייט Cunard שהודיעה על שיתוף פעולה עם מעצב אופנה ידוע שיוביל את הקרוז האופנתי שייצא ב-2025 מניו יורק לסאות'המפטון על סיפונה של האנייה קווין מארי 2. כל הפרטים

כריסטיאן סיריאנו. צילום: שיין לאוואנצ'ר כריסטיאן סיריאנו. צילום: שיין לאוואנצ'ר

חברת הקרוזים Cunard משתפת פעולה עם אייקון האופנה, כריסטיאן סיריאנו. במסגרת השת"פ, מעצב האופנה יעמוד בראש שבוע האופנה הטרנס-אטלנטי של חברת השייט לשנת 2025.

סיריאנו - שאת עיצוביו לבשו כוכבות כמו ליידי גאגא, אופרה ווינפרי, ג'וליה רוברטס כמו גם מישל אובמה וקמאלה האריס - יוביל את הקרוז האופנתי על סיפונה של האנייה Queen Mary 2 בהפלגה טרנס אטלנטית שתצא מניו יורק ב-31 באוקטובר ותסתיים בסאות'המפטון ב-7 בנובמבר 2025. 

מעצב האופנה יציג יצירות נבחרות שלו במהלך תצוגת אופנה שתתקיים באנייה. כמו כן ישתתף גם במפגש שאלות ותשובות עם האורחים ויחלק חתימות על ספרו במהלך כל ההפלגה. 

"כריסטיאן סיריאנו ביסס את עצמו ככוכב בעולם האופנה מאז השיק את הקולקציה בעלת השם שלו ב-2008 בעקבות לימודיו בלונדון אצל ויויאן ווסטווד ואלכסנדר מקווין", אומרים בחברת הקרוזים.  עוד נמסר כי "מאז הקמתו ב-2016, "שבוע האופנה הטרנס-אטלנטי" באנייה Queen Mary 2 היה מרכיב עיקרי בהפלגות של החברה עם מורשת עשירה של זוהר ואופנה, קונארד קיבלה בברכה כוכבות כמו אליזבת טיילור, ריטה הייוורת', מריל סטריפ, אומה תורמן וקרלי סיימון. מהדורת 2025 של שבוע האופנה הטרנס-אטלנטי תהיה המסע החמישי מסוגו, שהוא חגיגה אמיתית של עולם האופנה המרתק מתמיד - על רקע ספינת הדגל המסוגננת של קונארד".

קייטי מקאליסטר, נשיאת Cunard: "כריסטיאן סיריאנו הוא איש חזון אמיתי, ואנחנו שמחים שהוא יוביל את שבוע האופנה הטרנס-אטלנטי שלנו ב-2025. הזוהר האולד-סקול הנועז שלו, משקף את השילוב של קונארד של אלגנטיות נצחית ויוקרה מודרנית. מסעות שבוע האופנה שלנו הפכו לאירועי חובה, מושכים מעצבים מפורסמים מרחבי העולם, ואין מקום טוב יותר לאירוע כזה מאשר קווין מרי 2 - אניית האוקיינוס ​​הזוהרת ביותר בעולם".

כריסטיאן סיריאנו: "זו הזדמנות נפלאה להיות חלק משבוע האופנה הטרנס-אטלנטי האייקוני של קונארד ואני נרגש לעמוד בראש המסע של השנה הבאה. איזו דרך ייחודית להציג את העיצובים שלי החוגגים הן את מורשת האופנה והן את עתידה. אני לא יכול לחכות להראות לאורחים על הסיפון חוויה נהדרת של פעם בחיים".

כמה זה  יעלה לכם?

החל מ-899 פאונד לאדם על בסיס שניים בחדר זוגי החולקים חדר אירוח בקטגוריית Britannia Balcony.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: