אא

חולמים להיכנס לספר השיאים של גינס? התכנית החדשה של ענקית השייט

חברת השייט MSC Cruises מרחיבה את תכנית הבידור בצי האניות שלה ומציעה הזדמנות לשבור שיאי גינס עולמיים במגוון תחומים. כל הפרטים

צילום: MSC Cruises צילום: MSC Cruises

ענקית השייט MSC Cruises מודיעה על הרחבת תוכנית הבידור GUINNESS WORLD RECORDS לכלל אניות הצי שלה בשנה הקרובה.

התוכנית, המאפשרת לאורחים לשבור שיאי גינס רשמיים באמצעות מגוון פעילויות, הושקה לראשונה במרץ 2023 בשתי אניות של החברה - MSC Seascape ו-MSC World Europa. כיום התוכנית זמינה ב-12 אניות הממוקמות כמעט בכל רחבי העולם, בהן MSC World Europa, MSC Euribia, MSC Virtuosa, MSC Seashore, MSC Seascape ועוד. כעת, התכנית תורחב לכל צי האניות המונה 22 אניות.

במהלך ההפלגה, האורחים מוזמנים להשתתף בפעילויות לשבירת שיאי גינס במהלך היום ולהצטרף לאודישנים להופעת הערב הגדולה, שבה יוכלו הפיינליסטים להפוך לשיאני העולם הבאים. שיאנים חדשים יאושרו על ידי שופט רשמי של גינס שיאי עולם ויקבלו תעודת הוקרה שתעניק לזוכים גאווה גדולה יחד עם זיכרונות בלתי נשכחים.

סטיב לית'ם, ראש מחלקת הבידור העולמי ב-MSC Cruises: "התוכנית זוכה להצלחה רבה בקרב האורחים, הן מבוגרים והן ילדים. עד היום, אורחי MSC Cruises ואנשי הצוות שברו 30 שיאי גינס עולמיים. החל ממי שהצליח למשוך 100 מטרים של חבל בזמן הקצר ביותר, דרך סיבוב סביב כיסא 20 פעמים ב-21 שניות, ועד מי שהצליח לגרוב הכי הרבה גרביים על רגל אחת בפחות מ-30 שניות – האורחים הצליחו להגיע לשיאים עולמיים בדרכים מגוונות ומשעשעות. אנחנו נרגשים להציע את התוכנית באוניות נוספות, כך שאורחים בכל הגילאים יוכלו ליהנות ממנה, וכחלק מהאסטרטגיה שלנו להציע תוכניות בידור חווייתיות ומותאמות אישית".

מתאו מנצ'יני, מנהל בכיר במחלקת הבידור ב-MSC Cruises: "תחרות שיאי הגינס היא דוגמה מצוינת לפעילויות שאנו מציעים, שמחברות בין כל בני המשפחה. מרגש לראות אנשים בכל הגילאים מתחרים ומשחקים יחד. על האוניות שלנו, כל אחד יכול להיות כוכב, והשיאים העולמיים של גינס הם כבר לא רק בספר או בטלוויזיה, אלא חוויה אמיתית עבור כל אורחי האוניות שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: