אא

גדולה ביפן: חברת הקרוזים היוקרתית משיקה לראשונה הפלגות לטוקיו

Silversea, שבבעלות ענקית הקרוזים Royal Caribbean Group, תפעיל סדרה של הפלגות ליפן, הונג קונג, סינגפור ודרום קוריאה לפני שתפנה לאוסטרליה וניו זילנד. כמה בקבוקי שמפנייה לגמו הנוסעים בעונת ההפלגות הראשונה של האנייה החדשה בצי שלה?

האנייה Silver Nova. צילום: Silversea האנייה Silver Nova. צילום: Silversea

חברת השייט היוקרתית Silversea הפליגה בפעם הראשונה לנמל טוקיו, יפן באמצעות האנייה Silver Nova החדשה, שיצאה מוונקובר קנדה להפלגה בת 18 לילות שתעגון בין היתר במספר מקומות באלסקה ולאחר מכן ביפן לפני סיום הקרוז בטוקיו. 

האנייה, שנבנתה ב-2023 והראשונה מבין שתי אניות בקטגוריית נובה של מותג השייט, תפעיל סדרה של הפלגות ליפן, הונג קונג, סינגפור ודרום קוריאה, בין היתר, לפני שתפנה לאוסטרליה וניו זילנד בחורף.

Silversea היא אחת מ-5 מותגי שייט בבעלות ענקית הקרוזים Royal Caribbean Group.

"למרות שעונת הפתיחה באלסקה של סילבר נובה הגיעה לסיומה, התגליות המעמיקות של האורחים שלנו על היופי הטבעי העצום של האזור יחיו זמן רב בזיכרונותיהם", אמר ברט הרננדס, נשיא סילברסי. "אני אסיר תודה לצוות המוביל בתעשייה שלנו על שעשה מעל ומעבר כדי לספק את השירות הטוב ביותר בים ולעלות על הציפיות של האורחים שלנו. מציעה לנוסעים חווית יעד ייחודית, ספינה זו מביאה את החוץ על הסיפון כמו שלא היה מעולם עם העיצוב החלוצי והחידושים האדריכליים שלה. ביציאה מאלסקה, סילבר נובה תגיע בקרוב לאסיה-פסיפיק לעונת הפתיחה שלה באזור".

האנייה מציינת בימים אלה גם את סיומה של עונת ההפלגות שלה באלסקה, במסגרתה הוציאה 19 הפלגות באלסקה שנמשכה ממאי ועד ספטמבר 2024. על פי נתוני החברה, הסילבר נובה כיסתה למעלה מ-32,000 מיילים ימיים במהלך העונה הזו שנפרסה על פני 133 ימים. כמו כן, האורחים נהנו מ-16 הופעות של להקת "ג'ונו אלסקה", האזינו לכ-120 הרצאות שונות וצרכו כמעט 10,000 בקבוקי שמפניה במגוון המסעדות והברים בסילבר נובה.

עוד נמסר כי לרגל חגיגות 30 שנה לחברה, Silversea השיקה תערוכת צילומים על סיפון הסילבר נובה, הכוללת 30 תמונות של הצלם סטיב מק'קרי, המספרות את אבני הדרך החשובות ביותר של סילברסי במהלך שלושת העשורים האחרונים. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםsilversea

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: