אא

קרניבל קרוז חוגגת מספר שיא: 7 מיליון נוסעים מניו אורלינס

נשיאת ענקית השייט: "7 מיליון אורחים המשייטים איתנו מניו אורלינס מסמלים את המחויבות הבלתי מעורערת שלנו כמובילת השוק בעיר התוססת הזו. גאים להמשיך לבנות על השותפות החשובה שלנו עם קהילת ניו אורלינס"

צילום: קרניבל קרוז צילום: קרניבל קרוז

ענקית השייט Carnival Cruise Line היא חברת השייט הראשונה שהוציאה למעלה מ-7 מיליון נוסעים מנמל הבית הפופולרי NOLA בניו אורלינס, מאז החלה לשוט מנמל זה בשנת 1994. 

הנוסע ה-7 מיליון שעלה על סיפון האנייה הוא תומס ליטרל שהגיע לקרוז עם רעייתו ג'ולי ושני ילדיהם זכרי וזואי ממדינת ג'ורג'יה. "זכרי בן ה-12 השיג בהפלגה זו מעמד של Diamond VIFP והצטרף להוריו ברמת הנאמנות הגבוהה ביותר של קרניבל", נמסר מהחברה. 

עם שתי אניות המפליגות מניו אורלינס כל השנה, Carnival Valor ו-Carnival Liberty, קו שייט זה משיט מדי שנה 400 אלף אורחים מנמל NOLA. במאי האחרון, קרניבל קרוז ליין ציינה 30 שנות הפלגה מהנמל. האניות מציעות מגוון רחב של הפלגות הלוך ושוב בניו אורלינס של 4-7 ימים המבקרות ביעדים פופולריים באיי בהאמה, מקסיקו והאיים הקריביים. 

כריסטין דאפי, נשיאת קרניבל קרוז ליין: "לחלוק את העלייה המרשימה הזו בניו אורלינס עם אורחים נאמנים, הופך את הרגע הזה למיוחד באמת. שבעה מיליון אורחים המשייטים איתנו מנמל NOLA, מסמלים את המחויבות הבלתי מעורערת שלנו כמובילת השוק בעיר התוססת הזו. רגע אחרי שחגגנו 30 שנות שירות כל השנה באביב הזה, אנחנו גאים להמשיך לבנות על השותפות החשובה שלנו עם קהילת ניו אורלינס".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםקרניבל קרוז

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: