אא

מגזין התיירות היוקרתי קבע: אלה אוניות הקרוז הטובות ביותר בעולם

כמדי שנה, מפרסם המגזין הבינלאומי Conde Nast Traveler את רשימת אוניות הקרוזים הטובות ביותר. הרשימה המלאה לשנת 2024

Explora JOURNEYS. צילום: יח"צ MSC Cruises Explora JOURNEYS. צילום: יח"צ MSC Cruises

מגזין התיירות הבינלאומי היוקרתי Conde Nast Traveler מפרסם את רשימת אוניות הקרוזים הטובות ביותר לשנת 2024.

אוניית Emerald Sakara של חברת Emerald Cruises 

אוניית "הכוכב" Sakara, של חברת Emerald נחנכה באוגוסט האחרון ומארחת על סיפונה 100 אורחים בלבד. התחושה באנייה היא של יאכטה פרטית, עם שפע של פינוקים החל מספא מרשים ומאובזר ועד למרינה מרשימה.

מחיר: החל מ-434 דולר לאדם ללילה.

Explora I - הפלגת יוקרה עם Explora Journeys 

אוניית הפאר "Explora I" כוללת 461 סוויטות יוקרתיות עם מרפסות המשקיפות למים. האורחים נהנים ממתחם "וולנס", 18 מרחבי בילוי ואוכל שונים ומשפע קוקטיילים. כמו כן, על הסיפון תמצאו בר לובי מרשים, מסעדות יוקרה ובריכת אינסוף. באונייה תמצאו גם את מסעדת השף Anthology, היחידה שאינה נכללת בחבילה, אשר מציעה חוויה קולינרית עם שפים אורחים שמתחלפים מידי שלושה חודשים, כולם ממסעדות מישלן, ויוצרים תפריטי טעימות מופלאים.

מחיר: החל מ-650 דולר לאדם ללילה.

אוניית MSC Euribia של חברת MSC Cruises  

האונייה הירוקה ביותר בצי של MSC, שהצהירה כי הינה שואפת להגיע לאפס פליטות פחמן נטו עד שנת 2050. ה-MSC Euribia היא אוניית הענק הזו מלאה בפעילויות ובידור, עם 10 מסעדות, 21 ברים, חמש בריכות, שני אולמות הופעות ושפע של מתקנים למשפחות, כגון סימולטור F1, פארק מים ומסלול באולינג. בין השירותים המיועדים יותר למבוגרים ניתן למצוא את ה-MSC Aurea Spa, עם סוויטת טרמית הכוללת בריכות טיפול במי ים, מערת מלח וחדר שלג, וכן את בר Helios Wine Maker לטעימות יין.

מחיר: החל מ- 119 דולר לאדם ללילה.

MSC Euribia. צילום: יחMSC Euribia. צילום: יח

אוניית Oceania Vista של חברת Oceania Cruises 

האונייה החדשה  Oceania נחנכה עם שדרוגים קטנים ומשמעותיים כגון מייצבים טובים יותר לחווית שייט חלקה יותר, Wi-Fi חזק יותר, סיפון בריכה בסגנון ריזורט, ומרפסות בכל תאי האירוח. הקלף המרכזי שמציעה האנייה הוא החוויה הקולינרית עם מגוון של מסעדות גורמה. בין המסעדות תמצאו את Ember, מסעדת סטייקים מעוצבת היישר מעמק Napa Valley, ו-Aquamar Kitchen, המגיש מנות קלות יותר. ניתן לחגוג יום הולדת, יום נישואין או כל אירוע אחר על ארוחת צהריים במרתף היין (Cellar Masters Wine Luncheon), ארוחה בת חמישה מנות והתאמת יין. השנה Vista תפליג בים התיכון ובקריביים, ובשנה הבאה היא תפליג באירופה עם נמלים כמו איסטנבול, שטוקהולם וקלייפדה, ליטא.

מחיר: החל מ-462 דולר לאדם ללילה.

אוניית Silver Nova של חברת Silversea Cruises

Silver Nova היא האונייה החדשה ביותר בצי של Silversea Cruises, אשר מעניקה חווית שייט  עם תצוגות זכוכית רחבות בכל אחת מ-11 הקומות ובריכת שחייה במי מלח הצופה אל האוקיינוס. האנייה מציעה חווית קולינרית מחודשת במסעדת היוקרה SALT - המסעדה האזורית הגדולה הראשונה מסוגה בלב ים, המאפשרת לאורחיה בילויי יוקרה כגון סדנת בישול אינטימית עם שפים מצליחים ומתכוני שף מקומיים בהשראת היעד הבא בהפלגה. 

מחיר: החל מ-521 דולר לאדם ללילה.

אייל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל: "שמחנו לראות ששתי אוניות שלנו נמצאות ברשימת המומלצים המכובדת של מגזין התיירות הבינלאומי היוקרתי Conde Nast Traveler. מדובר בשתי אוניות חדישות שמעניקות לנוסעים חוויה יוצאת דופן. Explora JOURNEYS הוא מותג הפלגות יוקרה חדש שהושקה בשנת 2023 ומכוון לנופש פרמיום. המותג מציע לנופשים הפלגות פאר באוניות חדשות ומעוצבות בסטנדרטים חדשים וביעדים ייחודיים, הפונה גם לקהלים צעירים״.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC CRUISES ישראלקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: