אא

הדור הבא: האטרקציה שלא תרצו לרדת ממנה באנייה החדשה של NCL

חברת השייט חשפה ופתחה למכירה קרוזים במגה אנייה החדשה שלה - Norwegian Luna. האנייה תחל בהפלגות לקריביים ב-4 באפריל 2026 ותציע את כל החידושים בעולם הקרוזים. נשיא NCL: "חשוב לנו לתת לאורחים שלנו יותר לראות, לעשות וליהנות על הסיפון". וכמה עולה קרוז?

האנייה NCL Luna. צילום: NCL האנייה NCL Luna. צילום: NCL

ענקית השייט Norwegian Cruise Line (NCL) חשפה ופתחה למכירה את Norwegian Luna - האנייה החדשה הבאה בקטגוריית ה-Prima Plus Class. מדובר באנייה ה-21 בצי של החברה שתציע מבחר הפלגות הלוך ושוב ממיאמי החל מ-4 באפריל 2026 ועד נובמבר 2026.

האנייה, אורכה - 322 מטר, משקלה - 156,300 טון ברוטו ועם קיבולת של 3,550 אורחים. אנייה זו גדולה ב-10 אחוזים גם מבחינת קיבולת בהשוואה לאניות אחרות בקטגוריה. עוד נמסר כי האנייה תעוצב כאניית אחות תאומה ל-Norwegian Aqua, האנייה החדשה של החברה שאמורה להימסר במרץ 2025 ונמצאת בימים אלה בשלבי בנייה במספנה Fincantieri שבאיטליה.

"בהשראת הקשר בין הירח לגאות והשפל של האוקיינוס, אנו נרגשים להציג את Norwegian Luna ככלי השיט המשלים בצורה מושלמת את ספינת אחותה, Norwegian Aqua", אמר דייוויד ג'יי הררה, נשיא Norwegian Cruise Line. "הבכורה של לונה הנורבגית באמת מציגה את המחויבות המתמשכת שלנו לספק לאורחים יותר ממה שהם נהנים וערך - אנייה חדשה לגמרי עם ההיצע העדכני והחדשני המפליגה ליעדים היפים והטרופיים של האיים הקריביים. חשוב לתת לאורחים שלנו יותר לראות, יותר לעשות ויותר ליהנות על הסיפון, ובסופו של דבר יותר מחופשת השייט שלהם. אנחנו לא יכולים לחכות שהם יחוו את Norwegian Luna".

מה צפוי באנייה? אחת האטרקציות הבולטות תהיה רכבת הרים ומגלשת מים היברידית ראשונה מסוגה שתעלה לראשונה ב-Norwegian Aqua ותהפוך לארוכה והמהירה ביותר. שלוש קומות של פיתולים סביב האנייה. תהיה גם מגלשת נפילה חופשית מגובה 10 מטר ומתחם ספורט דיגיטלי. כל אלה לצד כל ההיצע העדכני של NCL בתחום החדרים, המסעדות וכיו"ב. 

כמה עולה קרוז באנייה החדשה? החל מ-1,099 דולר לאדם לקרוז של 7 ימים לקריביים, יציאה וחזרה למיאמי, פלורידה, ארה"ב. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: