אא

בידור בים: NCL תשיק שני מופעים חדשים על סיפונה של האנייה החדשה

חברת השייט הכריזה של שני מופעים חדשים שצפויים לעלות באניית הדור הבא Norwegian Aqua. נשיא NCL: "במשך עשרות שנים, NCL קבעה את הסטנדרט בבידור בים, עם הפקות ברמה עולמית וכישרון שמתחרים באלו שנמצאים בערים גדולות כמו לאס וגאס, ניו יורק ולונדון"

אנייה Norwegian Aqua. צילום: NCL אנייה Norwegian Aqua. צילום: NCL

ענקית השייט Norwegian Cruise Line הכריזה על שני מופעים חדשים שצפויים על סיפונה של אניית הדור הבא של החברה ה-Norwegian Aqua באפריל 2025.

שני המופעים החדשים הם: Revolution: A Celebration of Prince ו-Elements: The World Expanded.

"ההופעות החדשות מחזקות את NCL כמובילה בתחום הבידור בים, ומרחיבות את אוסף ההפקות הביתיות המקוריות שפותחו באולפני הקריאייטיב של החברה על ידי Norwegian Cruise Line Holdings", נמסר בהודעה של החברה. 

שתי ההפקות פותחו כאמור על ידי צוות ההפקה הפנימי של NCL ב-Creative Studios על ידי Norwegian Cruise Line Holdings בטמפה, פלורידה, בשיתוף עם Patricia Wilcox, כוריאוגרפית עטורת פרסים בברודווי, במאית ושותפה ותיקה של NCL. 

דייוויד ג'יי הררה, נשיא Norwegian Cruise Line: "במשך עשרות שנים, NCL קבעה את הסטנדרט בבידור בים, עם הפקות ברמה עולמית וכישרון שמתחרים באלו שנמצאים בערים גדולות כמו לאס וגאס, ניו יורק ולונדון. עבור Norwegian Aqua, אנו נרגשים לבנות על מורשת המצוינות שלנו בבידור כדי להציע לאורחינו אפשרויות נוספות ברחבי הספינה, כולל הפקות מקור בלעדיות שלא ניתן לראות בשום מקום אחר ביבשה או בים".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: