אא

חברת מסעות: "זינוק של 37% בהזמנות לשייט נהרות, עלייה בדרישה לקרוזים מאובטחים"

מחקר של חברת מסעות חושף עלייה בביקוש לחופשות שאינן כוללות לינה בערים גדולות ברחבי אירופה, בעקבות המלחמה. עוד מצא המחקר עלייה בביקוש לקרוזים מאובטחים. ומה הם היעדים המובילים?

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

קהל היעד המתעניין בשייט נהרות - מתרחב. כך עולה מבדיקה שערכה חברת מסעות, המדווחת על זינוק של 37% בשבועות האחרונים בביקוש לשייט מסוג זה, בעיקר בנהרות הפופולריים במערב אירופה.

השייט שמתבצע בסירת בוטיק עם קהל ישראלי הומוגני, מייצר אצל חלק מהנוסעים תחושת ביטחון.

גם קטגוריית הקרוזים זוכה לביקוש בקרב הקהל הישראלי, בדגש על משפחות עם ילדים שלהם אטרקציות רבות על הסיפון. בנוסף לאלמנט הכלכלי ("הכל כלול") הקרוז המאובטח היטב הופך לפופולרי במיוחד. היעדים הבולטים לקרוז למשפחות הם איטליה, צרפת וספרד בחודשי הקיץ וסוכות.

ביקוש גם לטיולים מאורגנים

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות: "עולם התיירות מחייב יצירתיות רבה ויכולת לייצר מוצרים מותאמים אישית. טיולי קפסולה הם אלטרנטיבה מנצחת עבור אלה המבקשים לטייל באירופה, אך מעדיפים לא ללון בערים הגדולות. מסתמן שמגמה זו תלווה אותנו בשנה הקרובה ואף צפויה להתרחב בהיקפה ליעדים נוספים.

עוד מוסיף רווה כי "לצד אלה חל גידול בביקוש גם לטיולים מאורגנים, בין היתר למדינות הבלקן, סקנדינביה, סיציליה, האיים האזוריים, האיים הקנאריים, קורסיקה וסרדיניה. ניכר שהציבור מעוניין לחזור לשגרת חייו, מה שבא לידי ביטוי בהיקפי ההזמנות הן לטווח הקצר והן לחופשות פסח ולקיץ.

באשר לטיולים מאורגנים קלאסיים, ההבנה שחיים לצד לחימה הוא הנרטיב שילווה אותנו בתקופה הקרובה מתחדדת. נכון לעכשיו האזור הפופולרי ביותר לטיולים מאורגנים הוא אזור הבלקן: אלבניה, יוון, מדינות בלטיות כמו סלובקיה, מונטנגרו- מדינות שאוהבות את ישראל. כמו כן, קיימת התעיינות רבה בטיולי אוהבי הלכת, טיולי ג'יפים והשנה בגלל שאין צורך בויזה, גם הביקושים לטיולי ארה"ב גבוהים מאוד".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: