אא

העונה החדשה של חברת השייט Aurora Expeditions נחשפת

חברת השייט חשפה פרטים על ה-"Arctic and Beyond" לשנת 2026. מנכ"ל החברה: "סגנון השייט שלנו  מתמקד ביעד ובאנייה קטנה באווירה נינוחה ובלתי רשמית, לא משנה באיזו פינה על פני כוכב הלכת אנו חוקרים"

צילום: Aurora Expeditions צילום: Aurora Expeditions

חברת השייט Aurora Expeditions, פרסמה את ה-Arctic and Beyond - העונה החדשה שלה לשנת 2026.

העונה כוללת את ההפלגות הראשונות של החברה לדרום מזרח אסיה, הים התיכון והאוקיינוס ​​האטלנטי. הפתעה של החברה בעונה האמורה: חדרי סולו ייעודיים בכל הפלגה.

עונת 2026 כוללת 42 הפלגות בהן הפלגות משלחת חדשות לאינדונזיה ולבורנאו וכן הפלגות בהן הנוסעים יוכלו לצפות בליקוי החמה של 2026 מגרינלנד בשילוב יעדים ארקטיים חדשים בהפלגות לקוטב עם מקסימום 130 נוסעים. גם ההפלגות הנמכרות ביותר של חברת השייט לקוסטה ריקה וסקוטלנד, כלולות בתוכנית 2026 לצד הפלגה שנייה קצרה יותר של 7 ימים לקוסטה ריקה.

"סגנון השייט שלAurora Expeditions  מתמקד ביעד ובאנייה קטנה באווירה נינוחה ובלתי רשמית, לא משנה באיזו פינה על פני כוכב הלכת אנו חוקרים", אמר מנכ"ל החברה, מייקל הית'. "עונת 2026 Arctic and Beyond שלנו מבשרת התפתחות מרגשת עבור Aurora Expeditions

מגוון גדול יותר של יעדים, אקלים וסגנונות חקר כדי לאפשר לנוסעים שלנו לחוות יותר. לנוסעי הסולו ההרפתקנים שלנו, נציע חדרים ייעודיים ללא תוספת תשלום על אדם בחדר זוגי".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: