אא

wifi ושירותי כביסה בחינם: מה עוד כוללת חבילת ההטבות החינמיות החדשה של חברת השייט?

חברת השייט היוקרתית השיקה חבילת הטבות חדשה שנקראת "Your World Included". ההטבות החינמיות יכנסו לתוקף החל מ-1 באוקטובר 2024 להפלגות שתצאנה החל מ-1 בינואר 2025. שווי ההטבות, על פי החברה, יותר מ-1,800 דולר לחדר בקרוז של 10 ימים 

אושיאנה קרוזס. צילום: חברת השייט אושיאנה קרוזס. צילום: חברת השייט

חברת השייט היוקרתית Oceania Cruises חשפה את "Your World Included" - חבילת הטבות חדשה הכוללת מבחר עדכני של שירותים כלולים במחיר ההפלגה לכל האורחים.

כחלק מה-Your World Included, כל אורחי החברה יקבלו כאמור הטבות שונות על סיפון האניות כחלק מתעריף ההפלגה שלהם. בעבר, הטבות אלו ואחרות ניתנו באופן סלקטיבי לחברי מועדון נאמנות או עבור אורחים מאזורים מסוימים בעולם.

מה כוללת חבילת ההטבות החינמית החדשה? 

מסעדות גורמה מיוחדות: מגוון מסעדות ייחודיות עם ישיבה פתוחה כלולות במחיר ההפלגה; ארוחות בסוויטות ובחדרים: מבחר ארוחות חמות וקרות חינמיות; WiFi ללא הגבלה; שיעורי כושר קבוצתיים; שירותי כביסה; משקאות מוגזים, קפה ותה מיוחד במסעדות, בטרקלינים, בברים ובבתי הקפה.  אם במסעדה, בטרקלין או בבר קפה;  מיצים בכבישה קרה, שייק פירות וגלידות גורמה תוצרת בית.

ההטבות המעודכנות יחלו ב-1 באוקטובר 2024, לכל ההזמנות החדשות להפלגות היוצאות החל מ-1 בינואר 2025. מהחברה נמסר כי ההטבות הן בשווי של יותר מ-1,800 דולר לחדר בקרוז של 10 ימים. 

עוד עדכנה החברה כי הטבת "Simply MORE" הכוללת חבילת זיכוי לסיור חוף וחבילת משקאות, תסתיים ב-30 בספטמבר 2024 ולא יכללו יותר אוטומטית. השינוי הגיע בעקבות משוב אורחים שהדגיש שאמנם הם נהנו מההטבות הפשוטות של MORE, אך הם מעדיפים הכללת אורחים גלובלית שתתמקד במה שהכי חשוב. 

פרנק א. דל ריו, נשיא אושיאנה קרוזס: "השינוי הגיע בעקבות משוב מאורחים שהדגישו שהם מעדיפים שנכלול שירותים המוערכים על ידי כולם, לעומת שירותים המוערכים על ידי חלקם. באופן לא מפתיע, האורחים שלנו מייחסים את הערך הגדול ביותר לליבה שלנו כגון ארוחות מיוחדות חינם ו-WiFi בחינם. זה גם נותן לנו עמדה מוגדרת בבירור בתחום השייט כקו האולטרה-פרימיום המוביל לבחירה, המציע ערך גדול לאורחים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםאושיאניה קרוזס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: