אא

קרניבל קרוז ליין: פרטים חדשים על קרוזים משני נמלי בית בארה"ב. כמה תשלמו?

חברת השייט האמריקאית פתחה להזמנות את מערך ההפלגות שלה לעונת ההפלגות 2026/27 משני נמלי הבית שלה בארה"ב: טמפה ומובייל, ומשם ליעדים פופולריים בהן איי הבהאמה, האיים הקריביים ותעלת פנמה. כמה תשלמו?

האנייה Carnival Paradise בטמפה, ארה"ב. צילום: קרניבל קרוז ליין האנייה Carnival Paradise בטמפה, ארה"ב. צילום: קרניבל קרוז ליין

ענקית השייט Carnival Cruise Line פרסמה פרטים חדשים על מערך ההפלגות שלה לעונה 2026/27 משני נמלי הבית שלה בארה"ב: טמפה (Tampa) ומובייל (Mobile), ומשם ליעדים פופולריים, כולל איי הבהאמה, האיים הקריביים ותעלת פנמה. ההפלגות החדשות כבר זמינות להזמנות.

"כחברת השייט של אמריקה, אנו ממשיכים להפליג מיותר נמלי בית בארה"ב מאשר כל קו אחר. ההצעות שלנו 2026/27 מטמפה ומובייל הן דוגמא מצוינת למחויבות הזו לספק לאורחים שלנו את הנוחות של הפלגה מנמלי בית שנמצאים במרחק נסיעה קצר משם", אמרה כריסטין דאפי, נשיאת קרניבל קרוז ליין. עוד לדבריה, "עם מגוון מסלולי שייט, שרבים מהם כוללים את היעדים הייחודיים שלנו, Celebration Key ו-Half Moon Cay, לאורחים שלנו יהיו שפע של אפשרויות חופשה נהדרות, ולשותפים שלנו יועצי הנסיעות יהיו כמה חוויות ייחודיות להציע ללקוחותיהם".

הפלגות מנמל טמפה עם האניות Carnival Paradise ו-Carnival Legend

קרניבל קרוז ליין חוגגת החודש 30 שנות הפלגה מנמל טמפה בכל ימות השנה ותמשיך במסורת הזו גם בעונה 2026/27 עם האנייה Carnival Paradise שבסיסה בטמפה כל השנה ו-Carnival Legend בעונתיות.

הראשונה תשייט במגוון של הפלגות של 4 ימים במערב הקריביים, הפלגות של 4-5-6 ימים לבהאמה, יחד עם הפלגות של 5 ו-6 ימים במערב הקריביים. אורחים יוכלו לבחור בין מגוון רחב של יעדים לבקר בהם, כגון קוזומל, מפרץ מהוגאני, בליז וגראנד קיימן, כמו גם נאסאו ועוד. 

מנובמבר 2026 ועד מרץ 2027, האנייה השנייה תציע מגוון הפלגות ממערב הקריביים ובהאמה מטמפה. סדרת הפלגות של 6 ו-7 ימים כוללת עצירות בגרנד קיימן ובקוזומל, כמו גם בקוסטה מאיה, בליז, אוצ'ו ריוס, מפרץ מונטגו, מפרץ מהגוני, נאסאו ועוד. שלוש הפלגות של 8 ימים במערב הקאריביים זמינות גם כן, כמו גם שתי הפלגות של 8ימים לפנמה, עם עצירות בלימון, קוסטה ריקה; גרנד קיימן וקולון, פנמה, מהם ניתן לרכוש סיורי חוף בתעלת פנמה. יש גם שייט של 13 ימים לפנמה כולל ארובה, קוראסאו, אמבר קוב וקולון.

הפלגות מנמל מובייל אם האנייה Carnival Spirit

האנייה תגיע חזרה למובייל, משם תצא בעונה, להפלגה ייחודית המכונה "מסע קרניבל" של 16 ימים בכיוון אחד דרך תעלת פנמה. השייט יוצא מסיאטל ב-8 באוקטובר 2026 ועוצר בקאבו סן לוקאס, פונטרנס, קוסטה ריקה וקרטחנה, קולומביה. קרניבל פתחה לאחרונה "מסע קרניבל" המפליג ממובייל לסיאטל שמתקיים מוקדם יותר השנה, באפריל 2026, לקראת סדרת הקיץ של האנייה באלסקה. הפלגות אלו יהיו ההפלגות הראשונות המקשרות בין שתי ערי נמל הבית העונתיות של הספינה.

מאוקטובר 2026 ועד מרץ 2027, קרניבל ספיריט תחדש את לוח הזמנים העונתי שלה של 6, 7 ו-8 ימים של הפלגות ממובייל לאיי בהאמה. הפלגות של 6 ימים בהאמה כוללות עצירות ב-Celebration Key, עם עצירה נוספת בנסאו, בימיני או פרינסס קייס. הפלגות של 7 ימים כוללות את Celebration Key עם עצירות נוספות בקי ווסט וב-Half Moon Cay או Princess Cays and Nassau. כמו כן, עשר הפלגות של 8 ימים בהאמה יבקרו בקי ווסט, סלברישן קי ובנסאו.

כמה תשלמו על קרוז מטמפה? החל מ-389 דולר לאדם בחדר זוגי לקרוז של 4 לילות במערב הקריביים.

כמה תשלמו על קרוז ממובייל? החל מ-714 דולר לאדם בחדר זוגי לקרוז של 6 לילות לאיי הבהאמס. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםקרניבל קרוז

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: