אא

שירות חדש של נמל התעופה הבינלאומי אתונה: צ'ק אין מחוץ לשדה לנוסעי קרוזים

נמל התעופה הבינלאומי של אתונה בשיתוף חברות קרקע ורשות הנמל של פיראוס, מציעים שירות חדש המאפשר לבצע צ'ק אין לטיסה הלוך ושוב מחוץ לשדה: "מטרת השירות לשפר ולהקל משמעותית את חווית נוסעי הקרוזים המגיעים בטיסה לנמל התעופה הבינלאומי של אתונה וממנו לנמל פיראוס"

נמל התעופה הבינלאומי אתונה. צילום: ספיר פרץ נמל התעופה הבינלאומי אתונה. צילום: ספיר פרץ

לידיעת הטסים לנמל התעופה הבינלאומי של אתונה  (AIA)וממנו לקרוז היוצא ממסוף השייט פיראוס: נמל התעופה הבינלאומי של אתונה (AIA) מציע שירות חדש יחסית לתהליך צ'ק-אין מחוץ לשדה התעופה, זאת "במטרה לשפר ולהקל משמעותית על חווית נוסעי הקרוזים המגיעים/יוצאים בטיסה", נמסר משדה"ת. השירות הוא בשיתוף מפעילי הקרקע Skyserv ו-Swissport Greece ורשות הנמל של פיראוס.

איך זה עובד? על פי נוהל ה"צ'ק-אין מחוץ לשדה התעופה", עם הגעתכם לשדה התעופה באתונה, נוסעי השייט עולים ישירות על אוטובוס לספינת התענוגות, בעוד שחברות הקרקע Skyserv ו- Swissport Gree  ינהלו במקביל, אך באופן עצמאי, את המטען של הנוסעים. כמו כן, ביציאה מהארץ, נוסעי הקרוזים מקבלים את כרטיס העלייה למטוס עם היציאה מהאנייה, מה שמקל מאוד על תהליך היציאה וחוסך יותר זמן. במקביל, המזוודות הנשלחות יועברו מפיראוס באמצעות משאיות ישירות לשדה התעופה, שם יועלו למטוס לאחר הבדיקה הביטחונית הנדרשת.

 נמל פיראוס יוון אתונה. צילום: SHUTTERSTOCK נמל פיראוס יוון אתונה. צילום: SHUTTERSTOCK

"עם העלייה במספר נוסעי הקרוזים, במיוחד בשנתיים האחרונות, לשירות זה צפויה השפעה חיובית, הן בהאצת ופישוט הליכי הצ'ק-אין בנמל התעופה, והן בשיפור חווית נוסעי השייט", מציינים בשדה התעופה. "להגיע אל היעד הבא ללא לחץ, ובאותו הזמן, לתכנן באופן אידיאלי את הזמן שלהם באתונה. במיוחד ביום ההמראה, הנוסעים יוכלו לערוך טיולים קצרים בעיר לפני הטיסה חזרה הביתה".

מנהל טיפול קרקעי ופיתח מטענים בשדה התעופה אתונה,Alexios Sioris "אנו שמחים במיוחד על תהליך הצ'ק-אין החדש הזה מחוץ לשדה התעופה, מכיוון שהוא כבר תורם להפחתת הגודש בטרמינל הנוסעים בשעות השיא, ובכך משפר את חווית הנסיעה בשייט. שירות חדש זה הוא דוגמה לגישה שיתופית של כל המעורבים:נמל התעופה הבינלאומי בתפקיד הרכז, רשות נמל פיראוס, מפעילי הקרקע וכן, רשויות המדינה, דהיינו רשות התעופה האזרחית ושירות בקרת המכס, שאימצו את הפרויקט מהרגע הראשון. המטרה הסופית שלנו היא להרחיב את ההיקף למספר גדול יותר של נוסעי שייט המגיעים ויוצאים מנמל התעופה הבינלאומי של אתונה".

מנכ"לSwissport Greece יאניס זרמאס: "אנו עושים שימוש בניסיון שצברנו במשך שנים רבות ביעדי איים מסוימים ביוון, ביחס לשירות הנוסעים וניהול הכבודה שלהם, בין אם במלונות יוקרה נבחרים, או בנמלים עם תעבורת שייט. שירות חלוצי זה הוא הדרך היחידה להתמודד בהצלחה עם תנועת הנוסעים העונתית הגבוהה במיוחד. צמיחה ושיא בכניסות של נוסעי שייט באתונה בשנת 2023, הכריחו לחפש את היישום המידי של השירות המדובר".

המנהל המסחרי שלSkyserv , ניקולאוס גרילוס: "אנו שמחים מאוד שתרמנו למימוש המיזם החדש הזה. מהרגע הראשון דאגנו לאבטח את כל האישורים הנדרשים הניתנים על מנת לתת מענה לצורך בביצוע צ'ק-אין בנמל פיראוס. הוכחו תגובה מהירה וגמישות, כאשר החברה אימצה את ההליך הספציפי הזה תוך מספר חודשים בלבד, ותרמה מצידה לחוויית נסיעה נוחה ומהירה. הדבר תורם בבירור ליצירת חוויה חיובית כוללת בארצנו ובמקביל, מגדיל משמעותית את האפשרות שהנוסעים יבחרו שוב ביוון כיעד".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםפיראוסנמל התעופה אתונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: