אא

טוס ושוט בראש שקט: חברת השייט הפופולארית שמציעה חבילות קרוז כולל טיסות והעברות

מהשמיים לים: ענקית השייט מקדמת חבילות Fly&Cruise הכוללות טיסות אל היעד ממנו יוצאת ההפלגה, העברות ואת הקרוז עצמו לעונות 2024 ו-2025. החברה: "חבילה ייחודית אחת שנועדה לספק לכם חווית נסיעה חלקה ונטולת מתח"

msc. צילום: shutterstock msc. צילום: shutterstock

קרוזים, כידוע, אינם כוללים טיסות והעברות. סגמנט ההגעה מהארץ אל נמל התעופה ביעד שממנו יוצאת ההפלגה והחזרה ארצה בסיום השייט, איננו חלק מהקרוז. בימים בהם טיסות מתבטלות או נדחות חדשות לבקרים, ההגעה בזמן לאנייה בהחלט עלולה להעלות את מפלס הלחץ. חברות שייט, כידוע, לא מחכות למי שמאחר להגיע בזמן הנקוב לאנייה מכל סיבה שהיא. ענקית השייט MSC Cruises מקדמת בימים אלה באתר האינטרנט שלה, פתרון אולטימטיבי למחפשים ראש שקט לבעיה זו: חבילות Fly&Cruise הכוללות טיסות והעברות.

"מהשמיים לים: טיסות, העברות וקרוז כלולים בחבילה ייחודית אחת שנועדה לספק לכם חווית נסיעה חלקה ונטולת מתח", מציינת החברה ומוסיפה, "Fly Cruises מסירה את הטרחה של הזמנות ותכנון מרובים, ומציעה פתרון הכל-באחד ללא מאמץ. מהזמנה קלה ועד ללוח זמנים מושלם של טיסות והעברות. אנו מתחייבים להבטיח שחופשת הקרוז שלכם תתחיל ותסתיים בזמן הנכון".

בחברה מסבירים כי בעת ביצוע ההזמנה, יש לבחור במסלול השייט המתאים לכם ולאחר מכן לבחור בתעריף Fly&Cruise. בנוסף, ניתן לבחור את שדה התעופה שהכי נוח לכם ולפני השלמת התשלום, תקבלו גישה לכל פרטי הטיסה, כולל אפשרות לשדרג את המחלקה במטוס, במידה וקיימת זמינות. 

עוד מציינת החברה כי חבילות Fly&Cruise כוללות גם שילוח מזוודות. "עם Fly&Cruise המזוודות שלכם מטופלות היטב. במקרה נדיר של תקלה במהלך טיסות, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם דלפקי 'אבידות ומציאות' בשדה התעופה בכדי להבטיח שהמזוודות יגיעו במהירות לחדר שלכם באנייה. MSC Cruises דואגת לשקט הנפשי שלכם. זמינים להשיב על כל שאלה הקשורה בנסיעה, לספק הדרכה על ניווט בשדה התעופה ולעדכן על עיכובים בטיסות ואירועים בלתי צפויים".

ב-msc cruises ישראל מדגישים כי חבילות ה-Fly&Cruise יהיו זמינות מישראל החל מחודש הבא. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC Cruisesקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: