אא

עוד אייקון בדרך: האנייה החדשה של ענקית השייט רויאל קריביאן

קבוצת רויאל קריביאן הודיעה על הזמנת אנייה חדשה, רביעית מסדרת Icon Class שתימסר לה בשנת 2027. נשיא הקבוצה: "מאז הופעת הבכורה שלה, סדרת ה-Icon שינתה את כללי המשחק בחוויות חופשה ועלתה על הציפיות שלנו, הן בשביעות רצון האורחים והן בביצועים הפיננסיים"

המספנה בפינלנד. צילום: קבוצת רויאל קריביאן המספנה בפינלנד. צילום: קבוצת רויאל קריביאן

קבוצת רויאל קריביאן Royal Caribbean Group)) חתמה על הסכם עם Meyer Turku - חברה לבניית ספינות מפינלנד להזמנת האנייה הבאה שלה, הרביעית מסדרת Icon Class.

האנייה צפויה להימסר לה בשנת 2027, וההסכם כולל אפשרויות לבניית ספינה חמישית ושישית מסדרה זו. "עם הכרזה זו, Royal Caribbean Group ממשיכה להניע את גידול הקיבולת שלה כדי לאפשר לאורחים להפוך חופשה של פעם בחיים לחיים של חופשות", נמסר מהחברה.

"בהתבסס על המומנטום המדהים ותגובת השוק להשקת Icon of the Seas וההתרגשות לקראת הספינה האחות שלה, Star of the Seas, שתגיע ב-2025, אנו שמחים שוב לשתף פעולה עם Meyer Turku כדי להרחיב את הצי שלנו. Icon Class ממשיכה את תוכניות הצמיחה העתידיות שלנו", אמר ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל Royal Caribbean Group. "מאז הופעת הבכורה שלה, סדרת ה-Icon שינתה את המשחק בחוויות חופשה ועלתה על הציפיות שלנו, הן בשביעות הרצון של האורחים והן בביצועים הפיננסיים".

"Icon of the Seas אינו דומה לשום דבר שהעולם ראה בעבר, ואנחנו רק התחלנו", הוסיף מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל Royal Caribbean International. "אנחנו מובילים את תעשיית החופשות בפיתוח חוויות חדשות עבור האורחים שלנו כדי ליצור זיכרונות לכל החיים, ואנחנו ממשיכים לחלום ולהתפתח כדי לספק דרכים נוספות לצנן ולרגש".

פטרי אורפו, ראש ממשלת פינלנד אמר: "אלה חדשות נהדרות עבור פינלנד. השותפות ארוכת הטווח של קבוצת Royal Caribbean תמשיך להשפיע לטובה על התעסוקה והכלכלה שלנו. המחויבות וההשקעה שלהם בפינלנד מדברות רבות על החוזק של האשכול הימי שלנו ושל המספנות ברמה העולמית שלנו".

"הזמנה זו היא אבן דרך חשובה לעתיד בניית הספינות ברשת הימית בפינלנד. זוהי הכרה נוספת במקצועיות של הצוות שלנו ובמנהיגות שלנו בחדשנות ובמעבר הירוק של התעשייה", הוסיף טים מאייר, מנכ"ל Meyer Turku. עוד נמסר כי עם הזמנה זו, מספר הספינות שהמספנה תבנה עבור קבוצת רויאל קריביאן יעמוד על 21 במשך 28 שנים.

לקבוצת רויאל קריביאן צי של 68 ספינות ופרוטפוליו של חמישה מותגים בהם Royal Caribbean International, Celebrity Cruises ו-Silversea המפליגים לכ-1,000 יעדים סובב עולם.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםרויאל קריביאן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: