אא

"האורחים יחוו תחושת שלווה": הצצה ראשונה לאנייה שתצא להפלגת בכורה ממלאגה למיאמי

לא רק אניות ענק: חברת השייט מספקת הצצה ראשונה ל-Star Seeker החדשה המתאימה ל-224 נוסעים בלבד. האנייה תצא להפלגת בכורה בינואר 2026 ממלאגה למיאמי. הצצה ראשונה לאנייה החדשה של Windstar Cruises

צילום הדמייה: Windstar Cruises צילום הדמייה: Windstar Cruises

חברת השייט Windstar Cruises מספקת הצצה ראשונה לאנייה החדשה שלה Star Seeker.

האנייה, הנמצאת בשלבי בנייה בפורטוגל, תפליג לראשונה בינואר 2026 בהפלגה טרנס-אטלנטית ממלאגה למיאמי. Windstar Cruises היא חלק מ-Xanterra Travel Collection, קבוצה של חברות אירוח ונסיעות עולמיות.

צילום הדמייה: Windstar Cruisesצילום הדמייה: Windstar Cruises

האנייה בעלת קיבולת של 224 נוסעים ויהיו בה 112 סוויטות מרווחות, רובן עם מרפסות גדולות, פרט ל-30 סוויטות עם חלונות אינסוף מהרצפה עד התקרה. שתיים מתוך הסוויטות, ממוקמות בירכתי האנייה ויהיו הגדולות ביותר באנייה ויתאימו למשפחות. זאת ועוד, באנייה חמש אפשרויות קולינריות הכלולות כולן בתעריף השייט וכן ספא, מכון כושר, בריכת אינפיניטי ועוד.

בדומה ליתר אניות בצי של החברה, גם באנייה החדשה אין חדרים פנימיים. כל הסוויטות כוללות מיני בר מצויד במלואו, טלוויזיה, כספת, פירות טריים, חלוק ונעלי בית. בארבע קטגוריות הסוויטות הגבוהות ביותר - Horizon, Star, Classic, Deluxe – יוצעו בנוסף מכונת אספרסו של Illy, פרחים טריים ועוד.

צילום הדמייה: Windstar Cruisesצילום הדמייה: Windstar Cruises

צילום הדמייה: Windstar Cruisesצילום הדמייה: Windstar Cruises

"אורחים על סיפון Star Seeker יחוו תחושת שלווה בסוויטות שלהם שנועדו להיות נווה מדבר למנוחה", אומר Stijn Creupelandt, סגן נשיא לתפעול בתי מלון ב-Windstar Cruises. "השתמשנו בעץ בהיר ובפלטת צבעים מרגיעה של כחולים בהירים, ירוקים וחומים טבעיים – אלמנטים שמשקפים את סגנון ה-Star Class שלנו. בהשראת הים, השמיים והנופים, הצבעים והמרקמים האלה כדי ליצור אווירה שלווה מושלמת לחופשה מרגיעה. במרחבים הציבוריים של האנייה ובמסעדות, תמצאו גוונים מרהיבים יותר בהשראת זריחות ושקיעות, כולל צהובים חמים, זהב ותפוז, מה שמבטיח שילוב הרמוני של אלגנטיות ונוחות בכל הספינה".

ל-Windstar Cruises צי של 6 מגה-יאכטות בוטיק כולל יאכטות מפרש שכל אחת מהן נושאת בין 148 ל-342 אורחים למגוון יעדים ברחבי אירופה, האיים הקריביים, קוסטה ריקה, תעלת פנמה, ניו אינגלנד, מזרח קנדה, דרום אמריקה, דרום האוקיינוס ​​השקט ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: