אא

בלב ים: 'גן הדימיון של דיסני' על סיפונה של האנייה החדשה

החברה: "'גן הדימיון של דיסני' הוא הלב והנשמה של הרפתקאות דיסני, שבו האורחים שלנו יתקשרו עם סיפורי דיסני, פיקסאר ומארוול בצורה חדשה לגמרי. הגודל וקנה המידה של החלל הזה יספקו כל כך הרבה הזדמנויות לחלום בגדול"

צילום: דיסני קרוז ליין צילום: דיסני קרוז ליין

חברת השייט דיסני קרוז ליין חושפת פרטים חדשים על אחד מ-7 אזורי הנושא על סיפונה של האנייה Disney Adventure, שתפליג מסינגפור בשנת 2025.

האזור מכונה Disney Imagination Garden - גן הדימיון של דיסני, הממוקם במרכז האנייה. 

"הנופים הצבעוניים של הגן יעבירו את האורחים אל דפי סיפורי דיסני האהובים לצד הדמויות האהובות עליהם. הגן התוסס והפתוח יוצב סביב טירה מדהימה בגובה שלושה סיפונים, ספר סיפורים, פריט ראשון מסוגו על סיפונה של ספינת קרוז של דיסני. האזור יכלול גם במה תיאטרלית משוכללת שתביא לחיים את סיפורי דיסני האהובים, שתי מסעדות עם שירות מהיר, בר מפתה ומבחר אולמות עם נוף לגן", נמסר מדיסני קרוז ליין.

צילום: דיסני קרוז לייןצילום: דיסני קרוז ליין

לורה קאבו, מנהלת קריאייטיב בפורטפוליו Walt Disney Imagineering הוסיפה ואמרה כי "גן הדימיון של דיסני הוא הלב והנשמה של הרפתקאות דיסני, שבו האורחים שלנו יתקשרו עם סיפורי דיסני, פיקסאר ומארוול בצורה חדשה לגמרי. הגודל וקנה המידה של החלל הזה יספקו כל כך הרבה הזדמנויות לחלום בגדול ולנסות דברים חדשים עם העיצוב החווייתי שלנו, תוך יצירת חוויות ראשונות מסוגו עבור האורחים שלנו, מבידור חדש לגמרי ועד אוכל טעים והרבה הפתעות קסומות. כל אלה מושרשים במורשת העשירה של סיפורי דיסני, אנו יוצרים אזור שיפתח דלתות להרפתקאות חדשות ויעודד אורחים ליצור קסם משלהם".

באשר ליתר האזורים באנייה, נמסר מדיסני קרוז ליין כי כל אזור מציע חוויה ייחודית אחרת (דיסני דיסקברי ריף, רחוב סן פרנסוקיו, מפרץ וויפיינדר, כיכר העיר, מארוול וצעצוע סטורי פלייס), ושפרטים נוספים אודות אזורי הנושא האלה יפורסמו במועד מאוחר יותר.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיסני קרוז ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: