אא

הוריקן Ernesto: קרניבל קרוז ליין שינתה מסלולי שייט

הוריקן Ernesto היכה בפורטו ריקו, איי הבתולה וברמודה והותיר מאות אלפי בני אדם ללא חשמל. חברת השייט ששינתה את מסלולי ההפלגות שלה באזור על סמך מסלולו החזוי של ההוריקן מסרה: "בטיחות האורחים והצוות שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו"

מרכז בקרה. צילום: קרניבל קרוז ליין מרכז בקרה. צילום: קרניבל קרוז ליין

מרכז בקרה ותפעול הצי של קרניבל קרוז ליין (Carnival Cruise Line's) במיאמי עוקב באופן שוטף אחרי הוריקן Ernesto.

מענקית השייט נמסר כי היא עוקבת אחרי הוריקןErnesto  שהיכה בפורטו ריקו, איי הבתולה וברמודה והותיר מאות אלפי בני אדם ללא חשמל.

"מכיוון שבטיחות האורחים והצוות שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו, נמשיך לעקוב אחרי הסערה ולהנחות את מרכז ההוריקנים הלאומי, משמר החופים של ארה"ב ורשויות הנמל המקומיות לספק לנו עדכונים שוטפים בזמן אמת", ציינו בחברה.

על סמך מסלולו החזוי של ההוריקן, הותאמו מסלולי השייט של החברה בימים האחרונים כדלקמן:

האנייה Carnival Pride: ברמודה-בולטימור. הביקור בן היומיים של האנייה בברמודה הגיע ביום שלישי, 13 באוגוסט, יום אחד מוקדם מהמתוכנן.

האנייה Carnival Magic: מזרח הקאריביים-מיאמי – בוטל ביקור בסן חואן, פורטו ריקו ביום רביעי, 14 באוגוסט. ביקור בנאסאו, איי בהאמה נוסף ביום שישי, 16 באוגוסט.

עוד מדווחת החברה כי המסלולים שלה לחופשות הקרנבל והמרדי גרא, נמצאים במעקב צמוד לשינויים פוטנציאליים, אך בשלב זה אין שינויים.

נזכיר כי בתחילת אוגוסט היה זה הוריקן דבי (Debby) - סופה טרופית שהתפתחה להוריקן בדרגה 1 - שהשפיעה על לוח ההפלגות של ענקית השייט קרניבל קרוז.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרניבל קרוזקרוזיםהוריקן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: