אא

MSC Cruises: כך שומרים על טריות של 32 מיליון ביצים, 6 מיליון ליטר חלב ועוד בהפלגות

כל אחת מאניות הצי של חברת השייט נושאת בממוצע בהפלגה של 7 לילות 22,500 ק"ג פירות טריים, 20,000 ק"ג ירקות טריים ו-5,400 ק"ג של דגים. MSC: "שימוש במכולות חכמות משפר באופן משמעותי את איכות אספקת המזון"

msc. צילום: shutterstock msc. צילום: shutterstock

חברת השייט MSC Cruises הודיעה על מעבר לשימוש במכולות חכמות לשמירה על טריות המזון.

על פי הודעת החברה, כל מכולה חכמה מצוידת במכשירים עם חיבור לאינטרנט, המאפשרים איסוף נתונים בזמן אמת כגון מיקום, טמפרטורה ולחות. הבקרה נעשית מרחוק, 24 שעות ביממה ממרכז שירות הלקוחות המרכזי באנטוורפן, בלגיה. כאשר נוצרת בעיה בשרשרת האספקה במהלך הובלת הסחורה ביבשה או בים, מופעלת התראה לספק שיכול לפתור אותה מהיכן שהוא נמצא. כך ניתן להבטיח שמוצרי מזון הזקוקים לסביבה מדויקת לשמירה על טריותם יוכלו להגיע ליעדם.

המכולות החכמות מועילות במיוחד לסחורות קפואות ומקוררות כגון בשר, פירות ים ומוצרי חלב. MSC Cruises ומותג היוקרה של הקבוצה - Explora Journeys רוכשות את רוב המזון שלהן (כ-96%) באופן מקומי - אך במקרה של מוצר שאינו זמין, הסחורה מועברת לאניות ממחסנים ברחבי העולם.

בשנת 2023 MSC Cruises השתמשה במכולות חכמות מהמחסן הצפוני בגנואה שבאיטליה, וראתה שיפור ברמת איכות המזון בהשוואה ל-2022, בה השתמשה החברה באמצעים מסורתיים להובלת מזון ביבשה ובים. 

היקף פעילות אספקת המזון הכוללת הוא משמעותי. מדי שנה, צי האניות של  MSC Cruises מספק לאורחיו5,500  מוצרי מזון ושתייה שונים, כולל 32 מיליון ביצים, 6 מיליון ליטר חלב, 170,000 צדפות, 2 מיליון עגבניות, 900,000 ק"ג תפוחים ו-800,000 ק"ג לימונים. כל אחת מאניות הצי של החברה נושאת בממוצע בהפלגה של 7 לילות 22,500 ק"ג של פירות טריים, 20,000 ק"ג של ירקות טריים ו-5,400 ק"ג של דגים.

פאולו ראיה, מנהל הרכש והלוגיסטיקה ב-MSC: "השימוש במכולות חכמות משפר באופן משמעותי את איכות אספקת המזון, במיוחד בשווקים שבהם קיים אתגר להשיג ולרכוש את כל המוצרים באופן מקומי. לדוגמה, עבור האוניות שלנו במזרח התיכון הייצור המקומי מוגבל, וחלק מהסחורות נדרשות לעבור תהליך הובלה של מספר שבועות בדרכן מהמחסן לאונייה. יתרון משמעותי נוסף במכולות חכמות היא היכולת שלנו לנתר בזמן אמת ובאופן קבוע את הלחות והטמפרטורה של הסחורות המובלות ולשנות את הפרמטרים במהלך ההובלה במידת הצורך כדי לספק בביטחון מוחלט את המזון הטרי והמשובח ביותר לאורחינו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: