אא

חברת הקרוזים פתחה מכירת עונת ההפלגות אירופה שתצאנה מ-8 נמלים לשנת 2026

עונת ההפלגות של הולנד אמריקה ליין (Holland America Line’s) כוללת 4 אניות שתצאנה מ-8 נמלי יציאה מהם הנוסעים יפליגו ליותר מ-175 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ו-35 מדינות. בחברה מבטיחים גם זוהר צפוני, ליקוי חמה ועוד

הולנד אמריקה ליין. צילום: shutterstock הולנד אמריקה ליין. צילום: shutterstock

חברת השייט הולנד אמריקה ליין (Holland America Line’s) פתחה למכירה את עונת אירופה לשנת 2026.

עונת ההפלגות כוללת 4 אניות שתצאנה מ-8 נמלי יציאה מהם הנוסעים יפליגו ליותר מ-175 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ו-35 מדינות. 

היעדים עוברים בים התיכון, צפון אירופה, האי הקנרי והפלגות טרנס-אטלנטיות במסלולים של בין 7 ל-42 ימים. 

כך למשל, חברת השייט מציעה הפלגות בים התיכון על סיפונה של האנייה Oosterdam של 7 עד 14 יום מ-5 נמלי בית: ליסבון, פורטוגל; פיראוס (אתונה), יוון; ברצלונה, ספרד; ורומא ו-ונציה, איטליה. 

"יש כל כך הרבה מה לראות ברחבי אזור הים התיכון ועל ידי יצירת מסלולים ממספר נמלי בית אנו נותנים לאורחים שלנו את ההזדמנות לחקור עוד נמלים ומדינות בצורה מרגשת שלא הצענו בעבר. מגוון האפשרויות שהרכבנו באמת מאפשר לנוסעים לבחור את ההרפתקה הים תיכונית האידיאלית שלהם", אמר פול גריגסבי, סגן נשיא לתכנון ופריסה של הולנד אמריקה ליין. "יתר על כן, הקפדנו להקשיב למשוב האורחים בעת יצירת מסלולים אלה: כללנו כמה מהשיחות המבוקשות ביותר שלנו, כולל סיציליה ופורטופינו - שניים מתוך 11 יציאות הגעה באיטליה. ובפעם הראשונה מזה למעלה מ-15 שנה, אנחנו חוזרים לסנט טרופז, צרפת".

עונת 2026 מציעה מגוון הפלגות גם לצפון אירופה על סיפונן של שתי האניות Nieuw Statendam ו-Rotterdam. בעונה זו החברה מציעה לאזור זה יותר הפלגות של 7 ימים לפיורדים של נורבגיה, לרייקיאוויק איסלנד ועוד. בנוסף, העונה של הולנד אמריקה ליין מציעה בצפון אירופה 4 נמלים חדשים, כולל אברדין, סקוטלנד; קלונדבורג, דנמרק; ואודה, נורבגיה.

"האורחים שלנו יוכלו לחוות למעלה מ-80 נמלים ב-20 מדינות, עד מערבה מהאיים הקנריים בספרד ועד מזרחה מפינלנד והמדינות הבלטיות", אמרה בת' בודנשטיינר, מנהלת המסחר הראשית של הולנד אמריקה ליין. "ועבור אורחים המחפשים ביקור ארוך יותר כדי לראות אתרים כמו טירת דובר, הצוקים הלבנים המפורסמים או לונדון, הם יכולים לבחור לצאת בדובר לתריסר ממסלולי שייט של Nieuw Statendam".

עוד מציעה חברת השייט בעונת 2026, הפלגות מיוחדות שיכללו החל מזוהר צפוני ועד ליקוי חמה ושעון קיץ מעל החוג הארקטי כולל הרצאות של מדענים ופעילויות שונות בנושא. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםהולנד אמריקה ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: