אא

שומט לסת: קבלו הצצה ליאכטה היוקרתית הראשונה של Four Seasons

Four Seasons Yachts מגדירה מחדש את מושג היוקרה בים עם סוויטות בסגנון מגורים, עיצוב מהודר ושירות ביחס של אחד על אחד בין אורח לצוות. בבכורה שלה בינואר 2026, תבקר היאכטה בכ-130 יעדים שונים בלמעלה מ-30 מדינות

צילום: Four Season Seasons Yachts צילום: Four Season Seasons Yachts

Four Season Seasons Yachts,  חברת היאכטות היוקרתית Marc-Henry Cruise, ובונה הספינות האיטלקי Fincantieri, מתווים מסלולים חדשים של יוקרה בים.

לקראת עונת הפתיחה של מותג היאכטות של Four Seasons, נחשפות 10 ההפלגות הייחודיות הראשונות, באיים הקאריביים והים התיכון שיהפכו בקרוב למגרש המשחקים של מותג היוקרה, עם סוויטות מעוצבות בקפידה שהאורחים יחוו.

פור סיזנס דיווחה כבר לפני מספר שנים על כניסתה לעולם ההפלגות, כפי שפורסם בעבר בפספורטניוז. 

"אנו נרגשים להציג את היעדים עוצרי הנשימה ואת העיצוב ברמה העולמית הממתינים לאורחים על סיפון Four Seasons Yachts, כאשר אנו מתקרבים לעונת הפתיחה שלנו בשנת 2026", אמר אלחנדרו ריינל, נשיא ומנכ"ל Four Seasons.

"ב-Four Seasons, ריכוז אורחים תמיד היה הבסיס להצעת שירותי היוקרה שלנו והיאכטה יוצאת הדופן שלנו תרחיב את הגישה הזו גם לים. הצוותים שלנו מחויבים לחדשנות ולספק שירות אמיתי, ומבטיחים שכל מסע יוגדר על ידי נוחות, אלגנטיות והתאמה אישית, ויציבו סטנדרט חדש לחוויות אירוח יוקרתיות בים."

צילום: Four Season Seasons Yachtsצילום: Four Season Seasons Yachts

Four Season Seasons YachtsFour Season Seasons Yachts

בשנת הבכורה שלה - 2026, Four Seasons Yacht תבקר ביותר מ-130 יעדים שונים בלמעלה מ-30 מדינות וטריטוריות.

יאכטת Four Seasons הראשונה, שנמצאת כעת בבנייה באנקונה, איטליה, תשוט לכיוון מערב כחלק ממיקומה החדש ותפליג במי הטורקיז השלווים של הים הקריבי מחודש ינואר עד חודש מרץ 2026.

שבעת המסלולים הראשונים באיים הקריביים כוללים את יעדי היאכטות המלהיבים ביותר, מסנט ברת'למי (סנט בארת'ס), נוויס, הגרנדינים, סנט לוסיה, ברבדוס, מרטיניק, גוואדלופ, קוראסאו ועד ארובה. נקודות השיא של היעד כוללות התמכרות לחיי הלילה המוכרים של סנט בארת'ס, גילוי שוניות האלמוגים הוולקניות של מרטיניק ונופי יערות הגשם השופעים, יום מרינה בסנט לוצ'יה טובגו קייס ועוד.

יעדים ופרטים נוספים ייחשפו בחודשים הקרובים, כאשר ההפלגות הגדולות הראשונות בים התיכון יתחילו במרץ 2026 ויכללו הפלגות דרך קרואטיה, גיברלטר, מונטנגרו, איטליה, פורטוגל, ספרד וטורקיה. מסלול הים התיכון ישים דגש גם על איי יוון, עם עצירות באתונה, איוס, סנטוריני, מילוס ועוד.

בשיתוף עם Tillberg Design of Sweden והמנהל הקריאטיבי של היאכטה, פרוספר אסולין, עיצוב הסוויטות של היאכטה מתמקד ביוקרה אינטואיטיבית, כל אחת מהן יהיה מעין מקלט של שלווה עם נוף פנורמי, פנים אלגנטיים, ותחושת מגורים שיוצרת את הרגשה של בית מסביר פנים בים, מציינים בחברה.

"המטרה שלנו הייתה ליצור סביבה שמרגישה גם מוכרת וגם יוצאת דופן, עם גוונים חמים ועיצובים פתוחים. אנחנו יוצרים סביבה מזמינה ומסבירת פנים המשקפת את אותה תחושה שחווים במלון או אתר נופש ב-Four Seasons", אומר פרדריק יוהנסון, שותף ומנהל בכיר של Tillberg Design of Sweden. "במקביל, אנו מעצבים מראה ותחושה הייחודיים לפרויקט זה ויוצרים פנים אלגנטים תוך שילוב יפהפה עם הים שיקיף אותו."

״עם 50% יותר שטח מגורים לכל אורח מאשר קיים כיום אצל כל מתחרה בים, כל הסוויטות יציעו חלונות מהרצפה עד התקרה המשקיפים לנוף מרהיב לים, חדרי רחצה עם מקלחות וארונות מרווחים, מרפסות פרטיות רחבות ידיים וניצול דינמי של החלל״, מבטיחים ב- Four Season Seasons Yachts.

הרשת הצמודה לסוויטות הצמודות ליאכטה תכלול מערכת חדשנית המחברת בין מקומות לינה עם קירות מודולריים, ומציעה אפשרויות רבות של שילובים אנכיים ואופקיים בתוך הסוויטות. הרבגוניות הזו תפתח יותר מ-100 אפשרויות חיבור שונות ואת ההזדמנות הייחודית לשריין צד שלם של הסיפון, מושלם עבור מי שמטייל עם משפחה, חברים או קבוצות גדולות יותר. לדוגמה, עיצוב מיוחד במינו יאפשר יותר מ-1,200 מ"ר של שטח מגורים כולל.

יחידות האירוח הגדולות ביותר הן שבע סוויטות ייחודיות בשטח של 277 מ״ר עד 927 מ"ר.

מעבר לנוחות של הסוויטות המדהימות, האורחים יכולים ליהנות מ-11 מסעדות, טיפולי ספא ובריאות, מרינה רוחבית משוכללת ובריכת הירכתיים, שעומדת להיות אחת הגדולות בתעשייה כמעט 19 מטר אורך ו-5 מטר רוחב. 

חברת Four Seasons Yachts מבטיחה כי:  ״תגדיר מחדש את מושג היוקרה בים עם מוצר הסוויטות בסגנון מגורים, העיצוב הטוב ביותר והשירות והטיפול הנודעים של מותג ״Four Seasons" הניתנים ביחס של 1:1 בין אורח לצוות.

Four Season Seasons YachtsFour Season Seasons Yachts

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פור סיזנס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: