אא

"הפלגת הנשיא" הראשונה של Celebrity Cruises יוצאת לדרך

אחד הגימיקים היותר פופולאריים בתעשיית השייט הוא "הפלגת נשיא" - הפלגה שבה לוקחים חלק נשיא החברה וחברי הנהלה בכירים נוספים במהלכה הם נפגשים עם האורחים. מה צפוי בהפלגת הנשיא של חברת Celebrity Cruises?

צילום: Celebrity Cruises צילום: Celebrity Cruises

חברת השייט Celebrity Cruises הודיעה על "הפלגת הנשיא" הראשונה שלה בפיורדים הנורבגיים בשנת 2025.

ההפלגה תצא ב-17 במאי 2025, ל"שבוע עוצר נשימה של חוויות יוצאות דופן, הפתעות מרגשות והזדמנות לחברי Captain's Club להכיר את צוות ההנהלה של Celebrity Cruises", נאמר בהודעת החברה. 

בהפלגה תהיה נוכחת לורה הודג'ס בת'ג (Laura Hodges Bethge), נשיאת Celebrity Cruises. "לחברי מועדון Captain's Club, השייט השנתי מציע חווית נופש שאין כמותה. זוהי הזדמנות מיוחדת עבור לורה וחברי צוות בכירים אחרים של Celebrity Cruises לבלות זמן עם האורחים הנאמנים של חברת השייט, תוך שהם נהנים מחוויות שלא מוצעות בשום הפלגה אחרת", נמסר מהחברה. 

עוד נמסר, "פלאי טבע וריגושים של פעם בחיים מחכים בשייט המיוחד הזה המשלב את הנופים המרהיבים, חיות הבר ומפלי המים הנישאים של הפיורדים הנורבגיים עם הזדמנויות קטנטנות לחובבי היסטוריה, אוכל וחובבי הרפתקאות בערים ובכפרים של נורבגיה. האורחים יכולים לספוג את הקסם והתרבות של נורבגיה הציורית עם מגוון מלהיב של סיורי חוף, אירועים מיוחדים וחוויות ייחודיות המוצעים רק בהפלגת הנשיא לשנת 2025".

לורה הודג'ס בת'ג, נשיאת Celebrity Cruises: "הפלגת הנשיא היא חגיגה גדולה לחברי מועדון הקפטן שלנו. ההפלגה היא הזדמנות מדהימה עבורי ועבור צוות ההנהלה שלי לבלות זמן עם האורחים שלנו. זה מתגמל להפליא לשמוע את הסיפורים של האורחים ולחוות את סלבריטי דרך העיניים שלהם. המשוב והרעיונות שאנו מקבלים ב'זמן הסיפון' מסייעים בעיצוב העתיד של Celebrity Cruises, ומאפשרים לנו לחדש ולשפר את ההיצע שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםCelebrity Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: