אא

הפרי המסריח בעולם יוצא לקרוז: חברת השייט שתוציא הפלגות בנושא דוריאן

אחד הפירות היותר פופולריים בדרום מזרח אסיה הוא הדוריאן, שמפאת ריחו החזק והודמיננטי חל איסור להכניסו לבתי מלון, שדות תעופה ואוטובוסים. נשיא החברה: "זו שוב עונת הדוריאן ואנחנו נרגשים להשיק מסיבת דוריאן שתספק שייט ייחודי ובלתי נשכח"

הפרי דוריאן. צילום: shutterstock הפרי דוריאן. צילום: shutterstock

הדוריאן - אחד הפירות היותר פופולריים בדרום מזרח אסיה - זוכה שם למעמד של "מלך הפירות". אולם, על אף מעמדו הרם, חל איסור להכניסו לבתי מלון, שדות תעופה ואוטובוסים בגלל הריח הדומיננטי והחזק, שלא לומר המסריח, שלו. 

לא כך בחברת השייט Resorts World Cruises שהודיעה על הפלגת דוריאן על סיפונה של האנייה Genting Dream.

החברה מציעה שתי "הפלגות דוריאן" מיוחדות שתצאנה בתאריכים 25 באוגוסט וב-1 בספטמבר מסינגפור, לחגוג את מלך הפירות - Durian Party.

"כחברת השייט המוכרת בתור 'קו השייט שמכיר את אסיה הכי טוב', Resorts World קרוזס מזמינה את אוהבי הדוריאן למסיבת דוריאן מיוחדת במינה על האנייה Genting Dream. מעריצי 'מלך הפירות' יכולים לצאת מסינגפור ב-25 באוגוסט וב-1 בספטמבר לשייט של 2 לילות כדי ליהנות מהדוריאן המיוחד", נמסר בהודעת החברה.

עוד נמסר כי החברה מציעה חבילות שייט בין היתר עם גישה למזנון דוריאן עם מבחר מנות לצד מגוון פירות טרופיים נוספים. "יש עוד כל כך הרבה מה לעשות וליהנות במהלך שתי ההפלגות המיוחדות האלה. פעילויות מרגשות ומהנות, בידור, סדנאות, משחקים וחידונים - כולן מוקדשות למלך הפירות", מסרה החברה.

מייקל ג'ו (Michael Goh), נשיא Resorts World Cruises: "זו שוב עונת הדוריאן ואנחנו נרגשים להשיק ולהציג משהו אחר עם מסיבת דוריאן שתספק שייט ייחודי ובלתי נשכח, חוויה לנוסעים שלנו. יחד עם זה, הרכבנו סדרה של פעילויות ובידור מרגשות על הסיפון לכל הגילאים".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: