אא

לחובבי גולף: האנייה של רויאל קריביאן שהתחדשה במגרש מיני גולף

לא רק מגלשות מים: לאנייה Icon of the Seas של ענקית השייט רויאל קריביאן התווסף גם מגרש מיני גולף עם 9 גומות. "השאיפה בפרויקט הייתה ליצור מגרש מיני גולף מהפכני ולספק חוויה בלתי נשכחת לשחקנים"

מגרש מיני גולף על הסיפון. צילום: Adventure Golf & Sports מגרש מיני גולף על הסיפון. צילום: Adventure Golf & Sports

האנייה החדשה Icon of the Seas של ענקית השייט רויאל קריביאן מתחדשת גם במגרש מיני גולף.

במגרש, המכונה "Lost Dunes", תשע גומות והוא ממוקם במתחם ה-Thrill Island בסיפון 16 של האנייה. 

מחברת Adventure Golf & Sports (AGS), שבנתה את מגרש המיני גולף על סיפונה של Icon of the Seas, נמסר כי מסלול הגולף תוכנן ונבנה באמצעות מערכת מודולרית של לוחות משתלבים מוגנים בפטנט. כמו כן, בכדי לשפר את האווירה הכללית הוטמעה תאורת סיבים אופטיים לאורך המסלול בו שולבו גם שברי אנייה טרופה וחלקי מטוס. "השאיפה בפרויקט הייתה ליצור מגרש מיני גולף מהפכני ולספק חוויה בלתי נשכחת לשחקנים. להציב גומות ואתגרים חדשניים שבוחנים את כישוריו גם של שחקן הגולף המנוסה ביותר. מסלול מיני גולף חדיש זה שואף להגדיר מחדש את חווית המיני גולף המסורתית ולהציע הרפתקה מיוחדת במינה לשחקנים", אומרים בחברה. 

ארן לונדמרק, מנכ"ל ומעצב ראשי של Adventure Golf & Sports (AGS): "העיצוב והפיתוח של מגרש המיני הגולף הזה הם מאמץ משותף בין קבוצת Royal Caribbean International ו-Adventure Golf & Sports. בעקבות הכיוון שלהם, הצלחנו להשיג תוצאות פנטסטיות. מה שמייחד את המגרש הזה הם קטעי הנושא האינטראקטיביים שניתן למצוא בכל גומה. זה מוסיף שכבה נוספת של ריגוש ומעורבות למשחק".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאןקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: