אא

גיבורים ונבלים על אותו הסיפון: דיסני קרוז ליין מציעה הפלגות בהשראת דמויות דיסני

החל מנובמבר 2025, האנייה החדשה Disney Destiny של דיסני קרוז ליין תצא להפלגות בהשראת הגיבורים והנבלים הגדולים מסרטי דיסני. לאיזה יעדים תפליג עם גיבורי ונבלי העל?

Disney Destiny . צילום: Disney Cruise Line Disney Destiny . צילום: Disney Cruise Line

חברת השייט Disney Cruise Line הודיעה כי החל מחודש נובמבר 2025, האנייה החדשה שלה: ה-Disney Destiny – תצא להפלגות בהשראת הגיבורים והנבלים הגדולים מסרטי דיסני, "כדי ליצור חופשת שייט אגדית ספוגה בסיפורי דיסני המפוארים", אומרים בחברה.

ה-Disney Destiny, הנחשבת לאניית אחות של ה-Disney Wish ו-Disney Treasure, תצא להפלגת הבכורה שלה מנמל אוורגליידס שבפורט לודרדייל, פלורידה בנובמבר 2025. בעונת הפתיחה תציע הפלגות של 5 לילות לאיי בהאמה ולמערב האיים הקריביים, כולל ביקורים באחד האיים של דיסני קרוז ליין או בשניהם: דיסני קסטאווי קיי ודיסני לוקאוט קיי בלייטהאוס פוינט.

עוד נמסר מהחברה כי חברי המועדון Disney Cruise Line Castaway יוכלו להזמין קרוז ב-Destiny כבר ב-6 בספטמבר 2024 וכל השאר החל מ-12 בספטמבר 2024.

כיצד ה"גיבורים והנבלים" של דיסני יבואו לידי ביטוי על סיפונה של ה-Disney Destiny? בין היתר, פסלים של דמויות נועזות וכריזמטיות מהאגדות ומהפנטזיות של דיסני יקשטו את הסיפון בהן גיבורי העל של מארוול וגם פסל ענק של ספיידרמן וה-Spider-Bots שלו. ברקע יתנגנו מנגינות למשל מהסרט "מלך האריות": נוסעים ייהנו בין היתר מחוויית אוכל שבה הרכב של מוזיקאים ומספרי סיפורים יעלה לבמה עם הפסקול של הסרט  עטור הפרסים.

האנייה המדוברת, משקלה 140 אלף טון ועם תפוסה של 2,500 נוסעים. האנייה הנמצאת בימים אלה בבנייה במספנה Meyer Werft שבגרמניה, היא הספינה השלישית במחלקת "המשאלות של דיסני קרוז ליין".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיסניקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: