אא

השלב הבא: פרינסס קרוזס משיקה Wi-Fi מהיר בים

חברת השייט הודיעה על השקת שירות Wi-Fi מהיר מתמיד "שייתן מענה לדרישות ההולכות וגדלות מצד נוסעים המחוברים באופן אינטנסיבי לדיגיטל של היום". כמה זה עולה?

צילום: פרינסס קרוזס צילום: פרינסס קרוזס

חברת השייט Princess Cruises הודיעה על השקת MedallionNet Max - שירות Wi-Fi מהיר בכל האניות שלה "שייתן מענה לדרישות ההולכות וגדלות מצד נוסעים המחוברים באופן אינטנסיבי לדיגיטל של היום", כך נמסר מהחברה. 

עוד ציינה בהודעתה כי מאז שנת 2018, פרינסס הובילה את התעשייה ב-Wi-Fi הלווייני עם ביצועים גבוהים, כולל נקודת גישה ל-Wi-Fi בכל חדר אירוח בכל אנייה. כעת, פרינסס תציע שירות Wi-Fi דו-שכבתי: MedallionNet Classic ו-MedallionNet Max. הראשון, MedallionNet Classic יציע את אותם ביצועי שירות וכיסוי עולמי שמהם נהנים אורחי הנסיכה כיום. השני, MedallionNet Max "מהווה כעת שכבת שירות בעלת הביצועים הגבוהים ביותר עם גישה מועדפת לאיכות הגבוהה ביותר ולרוחב הפס המהיר ביותר", כך נמסר. 

שירות ה-MedallionNet Max יהיה זמין רק בחבילות המובילות של המותג - Princess Plus ו-Princess Premier. אורחים שיבחרו להפליג עם חבילת הנופש הסטנדרטית של Princess, עדיין יוכלו לרכוש MedallionNet Classic ללא שינוי במחיר.

כמה תשלמו? MedallionNet Classic מחירו: 24.99 דולר ליום עבור מכשיר טלפון אחד ו-44.99 דולר ליום למספר מכשירים. 

"בדיוק כמו שעשינו כשהשקנו את MedallionNet Classic לפני כמעט 7 שנים, פרינסס ממשיכה להבטיח לאורחים גישה לקישוריות בעלת ביצועים גבוהים ביותר הזמינה במחיר מוביל בתעשייה", אמר ג'ון פדג'ט (John Padgett), נשיא Princess Cruises. עוד לדבריו, "על ידי הכללת MedallionNet Max בחבילות המדהימות שלנו, אנו מבטיחים את חוויית הסיפון הטובה ביותר האפשרית עם התמורה הטובה ביותר בכל מקום בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פרינסס קרוזס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: