אא

כך הופכים תעלות בניו יורק לאטרקציה תיירותיות נגישה לכולם

מערכת התעלות במדינת ניו יורק נמתחת לאורך של כ-844 ק"מ. תכנית חדשה שמקדמים רשות החשמל ותאגיד התעלות של מדינת ניו יורק, תנגיש עסקי תיירות לאורך התעלות עבור אנשים עם ובלי מוגבלויות. "גאים לספק את כל המשאבים הדרושים להבטיח שעסקים 'על התעלות' יהיו נגישים ומסבירי פנים לכולם"

תעלות במדינת ניו יורק. צילום: The New York Power Authority (NYPA) תעלות במדינת ניו יורק. צילום: The New York Power Authority (NYPA)

רשות החשמל של ניו יורק (NYPA) ותאגיד התעלות של מדינת ניו יורק הכריזו על השקה של תכנית חינוך חדשה לנגישות של בעלי מוגבלויות ובכלל לתעלות במדינה.

מערכת התעלות במדינת ניו יורק נמתחת לאורך של כ-844 ק"מ ומטרת התכנית החדשה, לייצר הזדמנויות פנאי ובילוי לאורך התעלות. 

"על ידי מתן הכשרה ותמיכה בעסקים קטנים המבקשים להגדיל את טווח ההגעה אליהם כדי ליהנות מיותר מבקרים, תכנית החינוך לנגישות תהפוך את מסדרון התעלה ליעד כולל לתיירות תוך תמיכה בכלכלות מקומיות", אמר נשיא ומנכ"ל רשות החשמל של ניו יורק. ג'סטין אי דריסקול (Justin E. Driscoll). עוד לדבריו, "NYPA ו-Canal Corporation גאים לשתף פעולה עם Rochester Accessible Adventures בכדי לספק את ההדרכה, הציוד והמשאבים השיווקיים הדרושים כדי להבטיח שספקי 'על התעלות' שלנו יהיו נגישים ומסבירי פנים לכולם".

צפו באירוע ההכרזה:

התכנית החדשה תבוצע בפועל כאמור על ידי Rochester Accessible Adventures. גוף זה יעבוד עם ספקי טיולים "על התעלות" ותבוצע הערכת מצב בנוגע למבקרים בעלי מוגבלויות. "כחלק מהערכה מקיפה של שנה, Rochester Accessible Adventures תציע המלצות לכל עסק כיצד להסיר חסמים המעכבים השתתפות מכילה ולתמוך בפיתוח והטמעה של פרקטיקות תפעוליות שיאפשרו לאנשים עם מוגבלות שכלית, התפתחותית ופיזית להגיע באופן מלא", נמסר. 

לדברי מנהל תאגיד התעלות של מדינת ניו יורק, בריאן או. סטראטון (Brian U. Stratton), "מוקדם יותר השנה, כינסנו פגישה בכדי לבחון רעיונות כיצד להפוך את מערכת התעלה ליותר מכילה ונגישה עבור אנשים עם וללא מוגבלויות. היום, באמצעות התוכנית החדשה הזו, אנו הופכים רעיונות למציאות. דרכי המים והשבילים של התעלה מציעים הזדמנויות מדהימות לחקר פנאי והעבודה המשותפת שלנו עם Rochester Accessible Adventures תאפשר לכולם ליהנות מהנכס הניו יורקי הייחודי הזה".

קצינת בעלי המוגבלויות הראשית של מדינת ניו יורק, קימברלי היל רידלי (Kimberly Hill Ridley): "אני נרגשת מאוד מכך שרשות הכוח של ניו יורק ותאגיד התעלות של מדינת ניו יורק מדגישות את החשיבות שלאנשים עם מוגבלות יש הזדמנויות שוות ליהנות מאחד מהמאפיינים היפים ביותר של המדינה שלנו. אני גם נרגש מכך ש- Rochester Accessible Adventures היא שותפה מרכזית בעשייה הזו, שכן הם ביססו את עצמם כמשאב אדיר בסיוע לאנשים עם מוגבלות ליהנות ממערכת התעלה במלואה".

מנהלת גיוון, הון והכלה ברשות ניו יורק, ננסי הארווי (Nancy Harvey): "באמצעות תוכנית זו, NYPA ו-Canal Corporation דוגלים ומתעדפים את הנגישות, מדגימים את המחויבות שלנו להכללה, לגיוון ולבניית מדינת ניו יורק שוויונית יותר. בעבודה עם Rochester Accessible Adventures, כל אחד מספקי 'על התעלות' שלנו יראה את העסק שלהם דרך עדשה כוללת שתאפשר להם לקבל בברכה קהל רחב יותר לתעלות ולשבילים בכל שנה".

מנכ"לית Rochester Accessible Adventures, אניטה אובריאן (Anita O’Brien): "כשאחד מכל ארבעה אמריקאים חי עם מוגבלות, עלינו להעמיד הכלה ונגישות בראש סדר העדיפויות - ותכנית החינוך לנגישות על התעלות עושה בדיוק את זה. אנו נרגשים מהמחויבות והאנרגיה שהתכנית הזו מעוררת".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: