אא

כ-5 שנים אחרי: האנייה Encore של NCL עוברת מתיחת פנים

"הרצונות והצרכים של האורחים שלנו נמצאים בחזית כל החלטה שאנחנו מקבלים", כך אמר נשיא ענקית השייט Norwegian Cruise Line בעקבות פרסום ההחלטה של החברה להשקיע בשדרוג נרחב של האנייה Encore שהושקה ב-2019. לאיזה יעדים תפליג אחרי השיפוץ?

האוניה Encore. צילום: יחצ ncl האוניה Encore. צילום: יחצ ncl

כ-5 שנים אחרי שהושקה לראשונה, האנייה Encore של ענקית השייט Norwegian Cruise Line תעבור מקצה שיפורים ושדרוגים.

על פי הודעת NCL, האנייה, באורך 333 מטר וברוחב 41 מטר מסדרת Breakaway Plus, תעבור "עדכונים נרחבים בכדי לספק חוויות אורחים משופרות יותר על הסיפון", נמסר. השדרוגים יכללו:

*הרחבה של שתיים מהמסעדות הפופולריות: Cagney's Steakhouse - שזכתה באחרונה בפרסWine Spectator Award  Excellence לשנת 2024 על תכנית היין שלה; ו-טפניאקי - מסעדה בסגנון היבאצ'י (יפני) שתציעה בקרוב יותר מקום. זאת ועוד, ה-אושן בלו יוסב למסעדת Palomar המועדפת על האורחים ומתבססת על מטבח פירות ים ים-תיכוני.

*מתחם Spice H2O חדש –  אזור חיצוני ללא תשלום למבוגרים בלבד במרפסת הבריכה הראשית. המתחם, שיחליף את זירת הלייזר טאג, יהיה מצויד באמבטיות עיסוי, 8 ספות מיטה גדולות מוקפות בבריכות קירור ובר גדול בו יוגש מגוון קוקטיילים. "Spice H2O יהיה נווה מדבר מושלם תחת כיפת השמיים עבור אורחים בני 18 ומעלה המחפשים מקום מפלט מרגיע", אומרים בחברה.

*הרחבת חלק מהסוויטות במתחם היוקרה The Haven של NCL (המתפקד למעשה כמעין אנייה קטנה בתוך האנייה הגדולה), משני חדרי שינה לשלושה. כמו כן, יתווספו 24 חדרי מרפסת חדשים.

לאחר עגינה יבשה בת שבועיים בין התאריכים 18 בנובמבר ועד 2 בדצמבר 2024, Norwegian Encore תצא למסע טרנס אטלנטי של 12 יום מסאות' המפטון, בריטניה למיאמי ולאחר מכן תציע הפלגות הלוך ושוב של 7 ימים לקריביים במרץ 2025 עם מסלולים לפוארטו פלטה, הרפובליקה הדומיניקנית; טורטולה; איי הבתולה הבריטיים; סנט תומאס, איי הבתולה של ארצות הברית; והאי הפרטי של NCL באיי בהאמה, גרייט סטירופ קיי. בקיץ 2025, Norwegian Encore תפליג מסיאטל להפלגות הלוך ושוב של 7 ימים לאלסקה.

דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין: "הרצונות והצרכים של האורחים שלנו נמצאים בחזית של כל החלטה שאנחנו מקבלים, ושיפור Norwegian Encore עם יותר מהחוויות שהם מעריכים, מראה את המחויבות שלנו בדיוק לכך. החל מיותר מקום למבוגרים להירגע, ליותר הזדמנויות ליהנות מאפשרויות האוכל האהובות עליהם ומעבר לכך, אנו מחויבים לספק לאורחים שלנו חוויה מרוממת על הסיפון כחלק מחופשת החלומות שלהם".

כך נראתה השקת ה-Encore בנובמבר 2019, היינו שם:

מתוך מסיבת עיתונאים שקיימו בכירי NCL באירוע השקת האנייה ב-2019:

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLנוריג'ן קרוז ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: