אא

אסקפיזם: Allure of the Seas של רויאל קריביאן תפליג בפסח מברצלונה. כמה תשלמו?

ענקית השייט תוציא בפסח השנה (אפריל 2025) הפלגות מברצלונה למגוון יעדים בים התיכון עם האנייה Allure of the Seas שתעבור מתיחת פנים. כמה תשלמו על קרוז של 4-5-7 לילות?

Allure of the Seas. צילום: יח"צ רויאל קריביאן Allure of the Seas. צילום: יח"צ רויאל קריביאן

ענקית השייט רויאל קריביאן מודיעה היום (ג') כי מחג פסח אפריל 2025 תפליג במערב הים התיכון עם האנייהAllure of the Seas  שתעבור מתיחת פנים.

Allure of the Seas כוללת 18 סיפונים, קיבולת של 5,400 נוסעים והיצע גדול של סוגי חדרים המתאימים לזוגות ומשפחות לצד סוויטות במבחר גדלים. עוד באנייה, 20 מסעדות המגישות כ-35 סוגי אוכל, 12 ברים ולאונג'ים המציעים מגוון קוקטיילים, מגלשה יבשה בגובה של 10 קומות, בריכות שנבנו בסגנון ריזורט, מיטות שיזוף בתוך הבריכה, בריכה מקורה, מגלשות מים מגלשת מרוץ עם פיתולים, קיר טיפוס, אזור עם בריכות לילדים ופעוטות כולל מגלשות, תותחי מים, מזרקות, מיני לונה פארק. עוד מציעה האנייה, חדרי משחקים לכל הגילאים, חדרי בריחה, שדרת חנויות, חדר כושר, מסלול ריצה המקיף את כל האנייה, מופע אקרובטיקה בבריכה יעודית, הופעות מדי ערב, סרטים ועוד.

כמה יעלה לכם קרוז באנייה המשודרגת בחג הפסח?

לראשונה, ניתן להזמין הפלגות קצרות לחופשת הפסח מאירופה של 4, 5 ו-7 לילות. ההפלגה הראשונה תצא ב-11 באפריל 2025 מברצלונה דרך מרסיי, פירנצה, רומא, פלמה דה מיורקה וחזרה לברצלונה. והמחירים? 4 לילות החל מ-600 דולר לאדם ל-4 לילות, החל מ- 840 דולר לאדם ל-5 לילות והחל מ-1,038$ לאדם ל-7 לילות. 

אודי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה הנציגה הרשמית של רויאל קריביאן בישראל: "אניית Allure of the Seas לאחר השיפוץ תעמוד בשורה אחת עם האניות החדשות כמו ה-ICON ו-Utopia of the Seas. ההשקה היא אבן דרך חשובה, המסמנת עוד התפתחות של האניות המשנות את המשחק והמשימה שלנו ליצור את חווית החופשה הטובה ביותר. לשמחתנו, הקהל הישראלי יוכל ליהנות בפעם הראשונה מאנייה שלנו בים התיכון כבר בחופשת הפסח ב-2025 ולאורך כל הקיץ".

Allure of the Seas. צילום: יח''צ רויאל קריביאןAllure of the Seas. צילום: יח''צ רויאל קריביאן

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאןסנורמה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: