אא

לחובבי האלכוהול בים: פרינסס קרוזס משיקה מותגי אלכוהול חדשים

חברת השיט הוותיקה הודיעה על שיתוף פעולה עם מותגי אלכוהול במסגרת ה-"Love Line Premium Liquors" שלה שזמינים כעת על סיפונה של אניית סאן פרינסס ויורחבו בהמשך הקיץ לכל צי האניות

סאן פרינסס של פרינסס קרוזס. צילום: shutterstock סאן פרינסס של פרינסס קרוזס. צילום: shutterstock

מתכננים קרוז באחת מספינות התענוגות של חברת השיט פרינסס קרוזס? החברה, שנוסדה ב-1965, הכריזה על שיתוף פעולה עם המותגים Pitbull, Jason Aldean ו-Romero Britto כדי לאצור את "Love Line Premium Liquors" החדשים שלה, שזמינים כעת על סיפון אניית סאן פרינסס החדשה ויושקו לכל צי אניות החברה בקיץ הקרוב.

בין המשקאות החריפים החדשים, שייכללו כחלק מחבילת המשקאות Princess Premier של Princess Cruises, ניתן למצוא את Voli 305 Vodka של Pitbull; Love Prosecco שלRomero Britto  בשיתוף וילה Sandi; ומלורוסה סוביניון בלאן, בלנד אדום וקברנה סוביניון של Jason Aldean.

"אנו גאים לשתף פעולה עם סלבריטאים מוערכים כמו פיטבול, ג'ייסון אלדיאן ורומרו בריטו כדי להציג את קולקציית 'Love Line Premium Liquors' ולספק מבחר יוצא דופן של משקאות חריפים המשקפים את הטעמים וההעדפות המגוונות של האורחים שלנו. אוסף Love Line הופך כל לגימה למסע ששווה להתענג עליו", כך לדברי ג'ון פאדג'ט, נשיא פרינסס קרוזס.

הצי של חברת פרינסס קרוזס מונה 15 ספינות השטות ל-330 יעדים ברחבי העולם ולמעל 170 מסלולי שיוט בטווחים של בין 3 ימים ל-111 ימים ועם גישה ל-98 נמלים וליותר מ-100 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אלכוהולקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: