אא

"הספינה הראשונה שתוכננה על ידי פודיז עבור פודיז'"

כך אמר נשיא חברת השיט אושיאנה קרוז מקבוצת NCL החזקות לרגל חזרתה לים של האנייה מרינה לאחר שיפוץ והוספת מתחמי אוכל חדשים. מה בתפריט?

marina של אושיאנה קרוז. צילום: shutterstock marina של אושיאנה קרוז. צילום: shutterstock

חברת השיט Oceania Cruises מקבוצת נורוויג'ן קרוז ליין החזקות, החזירה לשירות את האנייה Marina לאחר שיפוץ נרחב שהחל בסוף 2023.

האנייה, בעלת קיבולת של 1,250 נוסעים, התחדשה במתחמי אוכל חדשים בהם: מסעדת Aquamar Kitchen המציעה תפריטי בריאות לארוחות בוקר וצהריים - החל משייקים ומיצים בכבישה קרה בארוחת הבוקר ועד מבחר סלטים גדול בארוחת צהריים; מסעדת Waves Grill הופכת בשעות הערב לפיצריה המגישה באוויר הפתוח מגוון פיצות ומנות איטלקיות נוספות; וגלידריית Vista המגישה לאורך כל שעות היום בבריכה שבסיפון גלידות של חברת הגלידות Humphry Slocombe.

"מרינה היא הספינה הראשונה - המקורית - שתוכננה על ידי פודיז', נבנתה על ידי פודיז' עבור פודיז'", כך אמר פרנק א. דל ריו, נשיא Oceania Cruises. עוד לדבריו, "התוספת של שלוש המסעדות למרינה היא הדרך המושלמת להדגיש את העובדה שהמטבח המשובח שלנו בים זה לא רק שולחן עם מפה ומפיות מעומלנות באחת מהמסעדות עטורות הפרסים שלנו אלא גם פיצה עשויה בצורה מושלמת, מלווה בכוס יין לבן צונן על הסיפון עם משב רוח חמים או גלידה או שייק טעים על כיסא נוח בבריכה".

כחלק מהשיפוץ, שופצו גם השטחים הציבוריים וכן 124 סוויטות הפנטהאוז של הספינה, להן הוכנסו ריהוט חדש, תאורה מודרנית עדכנית, נוספו שקעי USB ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נוריג'ן קרוז לייןאושיאניה קרוזס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: