אא

חופשה בקצב לטיני: רויאל קריביאן חוזרת לאמריקה הלטינית

ענקית השייט חוזרת לאמריקה הלטינית לעונת החורף 2025-26 עם האנייה Serenade of the Seas. בכיר בחברה: "האנייה תביא חוויה מלאה בטעמים, מוזיקה ופעילויות שמגבירות את הזהות הלטינית". כמה תשלמו?

Serenade of the Seas. צילום: רויאל קריביאן Serenade of the Seas. צילום: רויאל קריביאן

ענקית השייט Royal Caribbean International חוזרת לאמריקה הלטינית בעונת 2025-2026. החברה הודיעה כי תשוב לאזור עם האנייה Serenade of the Seas

על פי הודעת החברה, האנייה תצא מאמריקה הלטינית: קרטחנה בקולומביה ומעיר הנמל קולון בפנמה מאוקטובר 2025 ועד אפריל 2026 למגוון מסלולים של 7 לילות.

Serenade of the Seas נכנסה לשירות בשנת 2003 עם קיבולת של כ-2,150 נוסעים.

"אנו שמחים מאוד לחזור לאזור עם Serenade of the Seas ולמלא את המחויבות המתמשכת שלנו לתרום לשוק באמריקה הלטינית. לאזור יש מגוון יעדים כדי ליצור את החוויות הטובות ביותר לכל המשפחה ולכל סוגי המטיילים. האנייה סרנדה תביא חוויה המיועדת לשוק המקומי, מלאה בטעמים, מוזיקה ופעילויות שמגבירות את הזהות הלטינית". אמר אלברטו מוניוז (Alberto Muñoz), סגן נשיא שותף לאמריקה הלטינית והקריביים ב-Royal Caribbean International.

אודי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה, הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, אמר לפספורטקרוז: "רויאל קריביאן חוזרת לאחד היעדים האהובים ביותר על המפליג הישראלי. עד הקורונה, דרום אמריקה אומנם לא הייתה יעד מוביל מבחינת מכירות אבל הייתה יעד מבוקש, בעיקר בקרב אוהבי טיולי עומק. סוכני הנסיעות המתמחים בטיולים מאורגנים בדרום אמריקה, אסיה וכיו"ב ישמחו לשמוע שאנחנו חוזרים ליבשת אחרי היעדרות ארוכה".

כמה תשלמו? לקרוז היוצא מקולון שבפנמה ב-1 נובמבר 2025 למסלול של 7 לילות המחיר הוא החל מ-695$ לאדם בחדר פנימי זוגי; יציאה מקולון ב-31 בינואר 2026 ל-7 לילות החל מ- 700$ לאורח בחדר פנימי זוגי. מסלול ההפלגה כולל עגינות בקולומביה וארובה.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאןקרוזיםסנורמהאמריקה הלטינית

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: