אא

"מוקדם עדיין לדעת אם החיסולים האחרונים יגרמו לביטולי חופשות"

נציגי חברות שייט גדולות בישראל אומרים הבוקר (ד') לפספורטקרוז כי לחיסולים הדרמטיים האחרונים של "רמטכ"ל החיזבאללה" וראש הלשכה המדינית של חמאס, לא גורמים לפי שעה לביטולי חופשות. "נמתין ונראה מה יקרה בהמשך היום"

חוסל. איסמעיל הנייה. צילום: shutterstock חוסל. איסמעיל הנייה. צילום: shutterstock

אתמול (ג') היה זה פואד שוכר, "המפקד הצבאי הבכיר ביותר בחיזבאללה" או "רמטכ"ל החיזבאללה" כפי שכינה אותו שר הביטחון יואב גלנט, שחוסל בלב הדאחייה בביירות. והבוקר (ד') התעוררנו עם הידיעה שגם איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, חוסל בטהרן.

והשאלה הנשאלת היא האם החיסולים הדרמטיים הללו יגרמו לישראלים רבים לבטל חופשות מתוכננות הקיץ? פנינו לנציגי חברות שייט גדולות בישראל.

"אין שום שינוי בקצב ההזמנות בשבוע האחרון ולא ביממה האחרונה. הביקושים הן להפלגות לרגע האחרון והן לעונת 2025 בעיצומן. השבוע האחרון היה החזק ביותר שלנו והיה ברמה של הביקושים לפני הקורונה", כך אומר אודי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה, הנציגה הבלעדית של ענקית השייט רויאל קריביאן בישראל.

"לפי שעה, לא קיבלנו ביטולים חריגים. מוקדם מידי הבוקר לדעת אם אירועי ה-14 שעות האחרונות ישפיעו באופן כלשהו", אומר איל אטיאס, מנכ"ל Msc Cruises ישראל.

"רק התחלנו את הבוקר. ניתן זמן לראות אם יש ביטולים או לא בעקבות האירועים", מוסיפה פזית בר עוז, מנהלת חטיבת הקרוזים A-CRUISE בקבוצת אמסלם. 

דברים דומים אומרים גם בחברת מנו ספנות הישראלית. "כרגע הכל ממשיך כרגיל. אין שינוי בהזמנות", נמסר מהחברה. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמלחמהמנו ספנותMSC CRUISES ישראלרויאל קריביאןאמסלם טורס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: