אא

קסם בלב ים: חברת השייט שמזמינה ללמוד קסמים בקרוז

חברת השייט Princess Cruises הודיעה על שיתוף פעולה עם Magic Castle האגדית של הוליווד במסגרתו השיקה 3 חבילות קסמים בקרוז של 7 ימים הכוללות את שיעור קסמים עם קוסם בעל שם עולמי. כל הפרטים

Magic Castle יוצאת ללב ים. צילום: shutterstock Magic Castle יוצאת ללב ים. צילום: shutterstock

חברת השייט Princess Cruises הודיעה על שיתוף פעולה עם Magic Castle האגדית של הוליווד. 

הטירה הקסומה, שהוקמה בשנת 1919 כווילה פרטית ונפתחה לקהל הרחב בשנות השישים של המאה הקודמת כמקום ציבורי, היא כיום אקדמיה לאמנויות הקסמים בלוס אנג’לס. בשעות הערב הטירה הופכת מאקדמיה למסעדה/בר עם מופעי קסמים ואשליות.

במסגרת שיתוף הפעולה, Princess Cruises חשפה 3 "חבילות קסמים" במסגרת שייט בן 7 ימים שיצא בין התאריכים 9-16 בנובמבר, 2024 על סיפונה של האנייה החדשה בצי, ה-Sun Princess.

שלוש החבילות הן: "חבילת Apprentice" (חבילת מתלמד) במחיר של 275 דולר לאדם; "חבילת Enchanter" תמורת 545 דולר לאדם הכוללת בין היתר אירוע ארוחת בוקר מיוחד בהשתתפות הקוסמים בשייט, הרצאות על קסמים, מופע קסמים עם הפתעות, מסיבת קוקטייל מיוחדת בשעות הלילה המאוחרות ועוד; "חבילת Conjurer” תמורת 794 דולר לאדם המציעה בין היתר שיעור קסמים עם קוסם בעל שם עולמי וגם סיור בגשר הפיקוד של האנייה עם הקפטן של האנייה ובחדר תחכה להם תמונה חתומה של הקוסמים.

"אחרי ההצלחה הענקית של שייט הנושא הראשון שלנו בשנת 2023, הפלגת הנושא השנייה שלנו בוודאי תהיה עוד חגיגה. הפעם, של אמנויות הקסם שתחבר את ההשתאות המדהימה של עולם הקסם המסתורי לאורחים", אמרה אריקה לארסן, נשיאת Magic Castle. עוד ציינה כי בהפלגה האמורה ב-Sun Princess תתקיים גם הופעת הבכורה הרשמית של המופע Spellbound החדש של הטירה בים. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםפרינסס קרוזס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: