אא

לאלסקה ובחזרה: ענקית השייט חשפה את "עונת אלסקה" הגדולה ביותר בתולדותיה

Princess Cruises חשפה את "עונת אלסקה" הגדולה ביותר שלה אי פעם לשנת 2026, בדגש על הופעת הבכורה של הספינה החדשה ביותר בצי, ה-Star Princess. החברה פרסמה התחייבות למחירים הטובים ביותר. למה עוד התחייבה?

פרינסס קרוזס. צילום: Shutterstock פרינסס קרוזס. צילום: Shutterstock

חברת השייט Princess Cruises חשפה את "עונת אלסקה" הגדולה ביותר שלה אי פעם לשנת 2026, בדגש על הופעת הבכורה של הספינה החדשה ביותר בצי, ה-Star Princess.

עונת אלסקה 2026 צפויה לכלול על פי החברה, 8 אניות, 180 הפלגות ו-19 יעדים שונים ברחבי אלסקה - המדינה הגדולה והצפונית ביותר מבין מדינות ארצות הברית. 

"בפעם הראשונה, לאורחים שלנו תהיה הזדמנות לחקור את אלסקה על סיפונה של ספינה מסוג Sphere", נאמר בהודעת החברה. עוד נמסר כי האנייה Star Princess תפליג בעונת הקיץ הראשונה שלה "לארץ הגדולה עם נופים שאין שני להם - נופים של קרחונים וחיות בר".

החברה הודיעה כי תפתח את המכירות לעונת אלסקה ב-1 באוגוסט השנה "עם התחייבות למחירים הטובים ביותר". עוד מבטיחים בחברה, החזר של 120% מהפרש המחירים כאשראי על הסיפון במידה ותצליחו למצוא תעריף נמוך יותר לפני התשלום הסופי. מבצע זה יסתיים ב-2 בספטמבר 2024.

ג'ון פדג'ט (John Padgett), נשיא Princess Cruises אמר: "תחזק את המותג פרינסס בחופשות באלסקה. פריסתה של האנייה Star Princess המפוארת לאלסקה בפעם הראשונה, תציע לאורחים נופים אדירים, חדרים מפוארים ואת מיטב האוכל, המשקאות והבידור שנראו אי פעם בארץ הגדולה. האורחים שלנו יחוו את אלסקה כמו שלא חוו מעולם על סיפונה של אנייה מסוג ה-Sphere Class החדשני שלנו. בין אם אתה שט בפעם הראשונה או נוסע מנוסה, פרינסס היא הבחירה האולטימטיבית ליוקרה והרפתקאות, עם קרחונים מעוררי יראה, מפגשים בלתי נשכחים עם חיות בר ואוכל הכולל את פירות הים הטריים ביותר שאפשר להעלות על הדעת".

כאמור, 8 אניות של החברה יפליגו לאלסקה בשנת 2026 ויש אפשרות לבחור הפלגת מתוך 180 הפלגות שתצאנה מ-5 נמלים שונים למסלולים של 7 ימים ועד 20 ימים. החברה מציעה גם מסלולים המשלבים קרוז ושהייה ביבשה, בין היתר, בפארקים הלאומיים עוצרי הנשימה של אלסקה. "חוויה זו משלבת שייט של 7 ימים ו-8 לילות ביבשה, כולל שהות בבקתות שבבעלות פרינסס", נמסר.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פרינסס קרוזסקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: