אא

לראשונה: אניית התענוגות הגדולה ביותר במשקל של מעל 150 אלף טון ברוטו עגנה בפוקט

חברת השייט Resorts World Cruises מציינת עגינה ראשונה עם אניית הענק. נשיא החברה: "הצוות המבצעי הימי שלנו ערכו מחקרים מקיפים, הערכות סיכונים וסימולציות במשך יותר מחצי שנה עם רשויות תאילנד, בכדי להבטיח את העגינה"

Genting Dream עגנה בפוקט. צילום: Resorts World Cruises Genting Dream עגנה בפוקט. צילום: Resorts World Cruises

חברת השייט Resorts World Cruises חוגגת את העגינה הראשונה של האנייה Genting Dream לפני מספר ימים (ב-24 ביולי) בנמל פוקט בשיתוף עם רשויות פוקט, תאילנד.

ומה הסיבה לחגיגה? "האנייה השלימה בהצלחה את העגינה הראשונה שלה בפוקט, מה שהופך אותה לאניית התענוגות הגדולה ביותר במשקל של מעל 150 אלף טון ברוטו שעושה זאת", אומרים בחברה. משקלה המדויק של ה-Genting Dream עומד על 150,695 טון.

עוד על פי הודעת החברה, עובדה זו תשפר את החוויה לנוסעיה המבקרים בפוקט. כמו כן יוצרת הזדמנויות חדשות עבור פוקט כשער קרוזים פוטנציאלי. "לנוסעי Genting Dream היוצאים מסינגפור לשייט של 3 לילות בפוקט, תהיה מעתה את הנוחות של לרדת ולעלות מחדש מהאנייה בפוקט מבלי להשתמש בסירות שאטל. נוסעים נכנסים יכולים ליהנות מהגמישות מבלי לדאוג ללוח הזמנים של הסירות הללו ובכך למקסם את שהותם בפוקט", נאמר בהודעת החברה. 

זאת ועוד נמסר, "הצוות המבצעי הימי שלנו ערכו מחקרים מקיפים, הערכות סיכונים וסימולציות במשך יותר מחצי שנה עם רשויות תאילנד, בכדי להבטיח את היתכנות ובטיחות החלוציות הזו. עכשיו שהספינה שלנו יכולה לעגון בפוקט באופן קבוע, הנוסעים שלנו ייהנו מהנוחות שתחזק עוד יותר את תדמיתה של פוקט כיעד שייט", אמר מייקל גו (Michael Goh), נשיא Resorts World Cruises. "אנחנו רוצים להביע את תודתנו הכנה למושל מחוז פוקט, לרשויות הנמל המקומיות ולסוכנות הספנות Wallem על תמיכתם".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםפוקטתאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: