אא

עם הביקושים בא התיאבון: תאגיד השייט קרניבל הזמין 3 אניות מונעות בגז טבעי

ענקית השייט הודיעה על ביצוע הזמנה של 3 אניות מונעות בגז טבעי נוזלי עבור המותג קרניבל קרוז ליין. מנכ"ל התאגיד: "ממשיכים בגישה של צמיחה בקצב של 1-2 אניות חדשות בשנה". וגם, לא תאמינו כמה נוסעים הפליגו עם החברה

קרניבל קרוז ליין. צילום: shutterstock קרניבל קרוז ליין. צילום: shutterstock

תאגיד השייט קרניבל (Carnival Corporation) הזמין 3 אניות נוספות עבור חברת קרניבל קרוז ליין Carnival Cruise Line)). חתמה על הסכם עם המספנה Fincantieri לבניית שלוש האניות המתוכננות למסירה ב-2029, 2031 ו-2033 המונעות בגז טבעי נוזלי (LNG). 

עם למעלה מ-3,000 חדרי אירוח וכמעט 8,000 אורחים בתפוסה מלאה, האניות החדשות יהיו הגדולות ביותר בצי של Carnival Corporation. לאחר סיום מסירת האניות בשנת 2033, ל-Carnival Corporation יהיו בסך הכל 16 אניות המונעות בגז  LNG – כולל 8 אניות של Carnival Cruise Line – המהוות כמעט 30% מהקיבולת העולמית של Carnival Corporation ומספקות הפחתת פליטת גזי חממה. עוד נמסר כי האניות החדשות יציגו גם טכנולוגיות מתקדמות של יעילות אנרגטית, ניהול פסולת והפחתת פליטות כדי לצמצם עוד יותר את טביעת הרגל הסביבתית של החברה.

"אנו גאים להיות ידועים בתור קו השייט של אמריקה עם נאמנות עצומה לאורחים וצוות יוצא מן הכלל שאיפשר לנו לספק חופשות בלתי נשכחות ליותר מ-100 מיליון אורחים", אמרה קריסטין דאפי (Christine Duffy), נשיאת קרניבל קרוז ליין. "עבור ספינת הדור הבא הזו, אנו מתמקדים ביצירת חוויות אורח חדשניות שייקחו את קרניבל קרוז ליין אל העתיד עם חוויות חדשות שאנו יודעים שהאורחים שלנו יאהבו".

"אנחנו מכפילים את צמיחתה של קרניבל קרוז ליין - המותג בעל התשואה הגבוהה ביותר שלנו - כדי לעמוד בקצב הביקוש החזק להפליא שאנו ממשיכים לראות בקו השייט הפופולרי ביותר בעולם", אמר ג'וש ויינשטיין (Josh Weinstein), מנכ"ל תאגיד קרניבל. "אנו ממשיכים לנקוט בגישה ממושמעת לצמיחה ומכוונים לאזורי הביקוש הגבוהים ביותר בקצב של 1-2 אניות חדשות בשנה".

עוד לדברי וינשטיין, "הזמנה זו תביא את צמיחת הקיבולת הנמדדת הכוללת של החברה בין השנים 2025 ל-2033 לממוצע של כ-1.5% בשנה. זה נותן לנו את המרווח לספק אסטרטגית קיבולת חדשה למותגים בפורטפוליו שלנו כמו Carnival Cruise Line, המספקים תשואות גדולות תוך המשך ביצוע מול אסטרטגיית ההון האחראי שלנו, ותוך שימוש בתזרים המזומנים החופשי החזק שלנו במהלך השנים הבאות כדי לשפר את מאזן, להפחית משמעותית את החוב שלנו ולהמשיך להעביר ערך מבעלי החוב לבעלי המניות", אמר.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרניבל קרוזקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: