אא

לא רק ערוץ טלוויזיה: כמה עולה קרוז של נשיונל ג'יאוגרפיק לפינות נידחות?

אם בינג' בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק זה חלק בלתי נפרד משגרת חייכם, בוודאי תשמחו לגלות שנשיונל ג'יאוגרפיק זה לא רק ערוץ טלוויזיה אלא גם מותג שייט המוציא הפלגות לפינות פראיות על פני כדור הארץ. זול, זה לא. בדקנו מחירים

 צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אם אתם צופים נלהבים של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק בטלוויזיה וחולמים להגיע לפינות הכי נידחות ורחוקות על פני כדור הארץ? הכתבה הזו היא בשבילכם.

נשיונל ג'יאוגרפיק זה לא רק ערוץ טלוויזיה. המותג, המזוהה יותר מכל עם הטבע, מפעיל באמצעות National geogrfic expedition, מותג שייט המשלחות, הפלגות למקומות פראיים ובתוליים ברחבי העולם. נכון להיום, מוצעים 92 מסלולים שונים סובב עולם באמצעות צי האניות של נשיונל ג'יאוגרפיק אקסבדישן.

מדובר בהפלגות שיוצאות בליווי חוקרי טבע, צלמים ותיקים, ביולוגים ימיים ועוד שהופכים את הקרוז למעשיר ומרחיב אופקים בתחומים אלה ונוספים.

אניות ה-expedition הן קטנות ובוטיקיות של בין 28-150 נוסעים ולפיכך, מסוגלות לנווט את דרכן במקורות מים צרים ובנמלים קטנים שכלי השייט הגדולים לא יכולים להגיע אליהם. כמו כן, הן מצוידות בקיאקים, ציוד צלילה, מצלמות תת-ימיות וכל מה שצריך בכדי לצפות ולגלות מקומות פראיים מקרוב.

"Expedition Cruise זה יותר מסתם חופשה. זה מסע מעשיר שמשלב הרפתקה, מדע וגילוי. עבור אלו המחפשים חוויה מעבר לשגרה, זוהי הזדמנות נדירה לחקור את פלאי העולם בדרך עמוקה ומשמעותית", אומר אייל כהן, מנהל מחלקת השייט בחברת אופיר טורס המשווקת קרוזים אלה.

כמה זה עולה? לדברי כהן, מחיר הפלגות קצרות של 7-14 לילות המשווקות באופיר טורס מתחיל ב-$4,300 לאדם; והחל מ-$12,000 דולר לאדם להפלגות ארוכות יותר של 14-28 לילות. "ההרשמות להפלגות בעונות 2025 ו-2026 בעיצומן". אומר כהן.

מבדיקת מחירים שעשינו באתר הקרוזים של נשיונל ג'יאוגרפיק, ניתן למצוא קרוזים במחירים של החל מ-2,000 דולר לאדם ועד 20 אלף דולר וצפונה לאדם. אחד הקרוזים היקרים ביותר שמצאנו באתר הוא קרוז מ-4 ועד ה-26 באוגוסט 2025 שיוצא מגרילנד ומסתיים באלסקה ועולה "רק" 48,300 דולר לאדם.

*המחירים בכתבה תקפים למועד הפרסום וזמינות החדרים עלולה להשתנות בכל עת.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופיר טורסקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: