אא

לברוח מהחום: כמה עולה ליהנות מקרוז ביעדים הקרירים של ענקית הקרוזים?

חם, כבשן, רותח, לוהט ולח. כן, זה הקיץ הישראלי שיוקד ביתר שאת גם בספטמבר. ומה הכי כיף לעשות כשחם? לנפוש ביעדים קרירים. אחת הדרכים היא חופשה במקומות עם טמפרטורות שפויות. בדקנו לאן וכמה יעלה לכם קרוז צונן עם NCL?

צילום: Norwegian Cruise Line צילום: Norwegian Cruise Line

הטמפרטורות לא שפויות והלחות מוגזמת. אחת הדרכים לברוח מהקיץ הישראלי הלוהט היא קרוז ביעד צונן. חברת השייט Norwegian Cruise Line (NCL) מציעה קרוזים ביעדים צוננים במהלך חודש ספטמבר, שגם הוא, נזכיר לכולם, נחשב ללוהט. איזה יעדים וכמה זה יעלה לכם? הנה כמה דוגמאות:

איסלנד, גרינלנד ונורווגיה

כמה זמן: 14 ימים.
מסלול: נקודת מוצא מרייקיאוויק, בירת איסלנד. משם המסלול עובר בין היתר בעיר הדרומית ביותר בגרינלנד, ננורטליק עם הנופים הקפואים ותרבות האינואיטית; בהמשך, באיסאפיירד'ור, עיירת דייגים באיסלנד המוקפת הרים; באקוריירי, העיר השנייה בגודלה באיסלנד; בכפר סיידיספיורדור המציע שרידים היסטוריים ושווקים מקומיים; בעיירה אולדן בנורווגיה עם הפיורדים הכחולים והקרחונים המרהיבים ועוד. 
אנייה: Norwegian Star.
מחיר: החל מ-1,432 דולר לאדם בחדר עם נוף לים; החל מ-1,816 דולר לאדם בחדר עם מרפסת. 

קנדה וניו אינגלנד

כמה זמן: 7 ימים
אנייה: Norwegian Joy
מסלול: יציאה מנמל קוויבק סיטי שבקנדה ומשם בין היתר לסאגוניי עם הפיורדים; שרלוטאון בירת אי הנסיך אדוארד וסיום בניו יורק.
מחיר: החל מ-1,195 לאדם לחדר עם מרפסת. 

אלסקה (גליישר ביי, סקאגוויי וג'ונו)

כמה זמן: 9 ימים.
אנייה: Norwegian Sun.
מסלול: מתחיל בנמל סיאטל שבמדינת וושינגטון ומשם לאלסקה. תחנה ראשונה בעיר ההיסטורית סיטקה ומשם אל גליישר ביי עם הפיורדים הקרחוניים עוצרי הנשימה והמים הצלולים. הקרוז עוצר גם בסוגווי עם מורשת כורי הזהב בטבע הפראי. ג'ונו, בירת אלסקה, מציעה מפלי מים וצפייה בלווייתנים. באייסי סטרייט פוינט מציעה תרבות מקומית אותנטית וטבע ובקצ'יקן (וורד קוב) מרינה עם נופים של יערות הגשם. הקרוז ממשיך לויקטוריה שבקולומביה הבריטית ולבסוף חוזר לסיאטל.
מחיר: החל מ-1,279 דולר לאדם בחדר עם נוף לים. החל מ-2,449 דולר לאדם לחדר עם מרפסת.​

Norwegian Cruise Line היא חברת בת בבעלות מלאה של Norwegian Cruise Line אחזקות בע"מ (NYSE: NCLH). צי האניות שלה מונה 19 אניות המפליגות ל-450 יעדים סובב עולם.

*המחירים תקפים למועד הפרסום וזמינות החדרים עלולה להשתנות בכל עת.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: