אא

Norwegian Cruise Line מתחדשת: 250 מסלולים חדשים ונמל ביתי מפתיע חדש

חברת השייט נוריג'יאן קרוז ליין הכריזה על נמל בית חדש וכן על מסלולים חדשים. מאיפה ולאן? כל הפרטים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת השייט נוריג'יאן קרוז ליין (NCL) הכריזה על נמל פילדלפיה (PhilaPort) כנמל בית חדש בעונת אביב/קיץ 2026. על פי הודעה שפרסמה, NCL תוציא לראשונה מזה שנים רבות הפלגות מפילדלפיה למסלולים שונים לברמודה, קנדה וניו אינגלנד החל מ-16 באפריל 2026 ועד 17 אוקטובר 2026.

החברה מציגה מסלולי אביב/קיץ לאיים הקריביים, בהאמה, ברמודה, אלסקה, קנדה וניו אינגלנד, כמו גם הפלגות מנמל פילדלפיה (PhilaPort) לראשונה מזה שנים רבות.

ב-16 באפריל 2026, האנייה Norwegian Jewel תחל בהפלגות של שבעה עד תשעה ימים לברמודה, ותשיק את פילדלפיה כיעד שייט חדש. 

"אנחנו נשארים מחויביים לספק יותר חוויות לאורחים שלנו כדי ליצור זיכרונות בלתי נשכחים, כדי שהם יוכלו לנפוש איתנו טוב יותר", אמר דייוויד ג'יי הררה, נשיא Norwegian Cruise Line. "אנו גאים במיוחד לשתף פעולה עם PhilaPort כדי להשיק קרוז באזור, מה שהופך אותו לנגיש עוד יותר באמצע האוקיינוס האטלנטי של ארה"ב".

"נמל פילדלפיה נרגש מאוד לשתף פעולה עם Norwegian Cruise Line, אחת מחברות השייט המובילות בעולם", אמר ג'ף ת'אובלד, מנכ"ל PhilaPort. "לפילדלפיה יש כל כך הרבה מה להציע, כמקום הולדתו של החופש והבית של חלק גדול מההיסטוריה של האומה שלנו, אנו מצפים לחבר את הנוסעים עם העיר ברמה העולמית שלנו. השירות החדש הזה מרחיב את סל השירותים המוצעים ב-PhilaPort, ואנחנו מצפה לשלב הבא של צמיחה".

עונת האביב/קיץ החדשה של NCL לשנת 2026 כוללת כמעט 250 מסלולים עבור תשע מתוך 20 הספינות שלה בקרוב. ההפלגות יצאו מנמלי ארה"ב וקנדה בין אפריל לנובמבר 2026, וייקחו את הנוסעים ל-30 יעדים ייחודיים ברחבי האיים הקריביים, ברמודה, בהאמה, קנדה וניו אינגלנד, כמו גם אלסקה.

עם ממוצע של 10 שעות בנמל, האורחים יוכלו לבחור ליהנות מהחופים המרהיבים, הערים הצבעוניות והתרבות התוססת של האיים הקריביים, בהאמה וברמודה; ליהנות מהסתיו של קנדה וניו אינגלנד; או לצלול עמוק לתוך הטבע הבתולי שבאלסקה.
נשיא נוריג'יאן קרוז ליין הוסיף: ״אנו נשארים מחויבים לספק חוויות נוספות עבור האורחים שלנו כדי ליצור זיכרונות בלתי נשכחים, כדי שהם יוכלו לנפוש טוב יותר איתנו".

בעקבות העונה הראשונה אי פעם של קרוזים לברמודה של Norwegian Jewel מפילדלפיה מ-16 באפריל 2026 עד 27 באוגוסט 2026, היא תפליג במסלולי טיול של 10 ו-11 ימים בקנדה וניו אינגלנד, ויחליפו נמלי עליה בין פילדלפיה לקוויבק סיטי.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

האורחים ייהנו מנמלים ייחודיים באזור כמו Saguenay, Charlottetown והליפקס, קנדה בנוסף לנמלים ידועים, כגון בר הארבור, מיין ובוסטון.

ב-19 באפריל 2026, Norwegian Breakaway תהפוך לספינת ה-NCL הגדולה ביותר שמציעה תפניות קבועות בבוסטון עם הפלגות מברמודה של שבעה ימים עד נובמבר. לאורך שיא עונת הקיץ, ההפלגות יכללו לינת לילה במספנת הצי המלכותי, ברמודה ויום בהליפקס, נובה סקוטיה, אחד הנמלים בעלי הדירוג הגבוה ביותר בצפון מזרח קנדה. מסוף אוגוסט ועד אמצע אוקטובר 2026, האונייה תצא למסלולי טיול של שבעה ימים בקנדה וניו אינגלנד לנמלים ציוריים, כולל בר הארבור, מיין, כמו גם סנט ג'ון, ניו ברונסוויק והליפקס, נובה סקוטיה.

Norwegian Aqua, תחזור לעיר ניו יורק לעונת ברמודה השנייה שלה בהפלגה במבחר של מסלולים של חמישה ושבעה ימים עם לינת לילה במספנת הצי המלכותי, ברמודה.

עונת בהאמה מתמשכת ארוכה יותר

עקב דרישת אורחים פופולרית, NCL מרחיבה את היצע ההפלגות הקצרות שלה עם כמעט 40 הפלגות לאיי בהאמה ממיאמי באביב/קיץ 2026 על סיפון Norwegian Getaway® לעונה רציפה של הפלגות למדינת רשת האיים. ההפלגות של שלושה עד ארבעה לילות יבקרו בנסאו וב-Great Stirrup Cay, בהאמה, האי הפרטי של חברת השייט והנמל המדורג כאורחים הטוב ביותר באזור. החל מסוף 2025, הוא יכלול רציף רב-ספינות חדש שנבנה, וישפר את חווית האורחים הכוללת ליעד אקסקלוסיבי זה. 

שייט לקאריביים על ספינה חדשה

המרחב החיצוני הרחב והגדול של Norwegian Prima מאפשר כמה ממסלולי הדילוג הטובים ביותר באיים הקאריביים. הספינה תאריך את עונתה בפורט קנוורל, פלורידה ותפליג שבעה ימים למזרח ולמערב הקאריביים, ותבקר בנמלים המבוקשים ביותר באזור, כולל מפרץ מונטגו, ג'מייקה; ג'ורג' טאון, איי קיימן ופוארטו פלטה, הרפובליקה הדומיניקנית. לחופשה ממושכת באזורים הטרופיים, האורחים יכולים להזמין הפלגות גב לגב כדי ליצור הפלגה של 14 יום.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLנורווג'יאן קרוז ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: