אא

NCL: הבשורה החדשה של ענקית הקרוזים

חברת השייט נוריג'יאן קרוז ליין הכריזה על נמל בית חדש וכן על מסלולים חדשים. מאיפה ולאן? כל הפרטים

 Norwegian Jewel. צילום: shutterstock  Norwegian Jewel. צילום: shutterstock

חברת השייט נוריג'יאן קרוז ליין (NCL) הכריזה על נמל פילדלפיה (PhilaPort) כנמל בית חדש בעונת אביב/קיץ 2026. על פי הודעה שפרסמה, NCL תוציא לראשונה מזה שנים רבות הפלגות מפילדלפיה למסלולים שונים לברמודה, קנדה וניו אינגלנד החל מ-16 באפריל, 2026. 

זאת ועוד,  Norwegian Cruise Line חשפה גם כמעט 250 מסלולי שייט חדשים בעונת אביב/קיץ 2026 לאיים הקריביים, בהאמה ולאלסקה שיצאו מתשעה נמלים מרכזיים ברחבי ארה"ב וקנדה, כולל מיאמי, סיאטל, ניו יורק וקוויבק סיטי. ב-16 באפריל 2026, האנייה Norwegian Jewel תחל בהפלגות של 7-9 ימים לברמודה.

דייוויד ג'יי הררה, נשיא Norwegian Cruise Line: "אנחנו נשארים מחויבים לספק יותר חוויות לאורחים שלנו כדי ליצור זיכרונות בלתי נשכחים, כדי שהם יוכלו לנפוש איתנו טוב יותר. אנו גאים במיוחד לשתף פעולה עם PhilaPort כדי להשיק קו שיוט באזור, מה שהופך אותו לנגיש עוד יותר לאזור האמצע-אטלנטי של ארה"ב".

ג'ף ת'אובלד, מנכ"ל ומנכ"ל PhilaPort: "נמל פילדלפיה נרגש מאוד לשתף פעולה עם Norwegian Cruise Line, אחת מחברות השייט המובילות בעולם. לפילדלפיה יש כל כך הרבה מה להציע, כמקום הולדתו של החופש והבית של חלק גדול מההיסטוריה של האומה שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: