אא

מותג השייט של ריץ קרלטון בבשורה קולינרית לחובבי הגורמה

2 מסעדות חדשות יפעלו על סיפונה של אניית הפאר Ilma בהשראת שפים עטורי כוכבי מישלן. מה בתפריט? ספוילר, 5 עד 7 מנות בכל ארוחה

Ilma של ריץ קרלטון. צילום: The Ritz-Carlton Yacht Collection Ilma של ריץ קרלטון. צילום: The Ritz-Carlton Yacht Collection

The Ritz-Carlton Yacht Collection חושפת את החוויות הקולינריות החדשות על סיפונה של האנייה האולטרה יוקרתית - Ilma.

האנייה - השנייה היוקרתית בצי של ריץ קרלטון הצפויה לצאת להפלגת הבכורה שלה ממונטה-קרלו לרומא ב-2 בספטמבר 2024 - מזמינה את אורחיה לגלות 5 חוויות קולינריות חדשות, החל מתפריט אוכל מרענן בסוויטות ועד מרתף יינות.

אולם, גולת הכותרת הן שתי מסעדות עם שפים עטורי פרסים וכוכבי מישלן: Seta su Ilma - מסעדה איטלקית בניצוחו של השף Fabio Trabocchi ו-Beach House -מסעדה באוויר הפתוח עם תפריט לטיני-קאריבי בניצוחו של השף Michael Mina. 

במסעדה הראשונה יוצעו תפריטי טעימות עונתיים עם פרשנות עכשווית למטבח האיטלקי. המנות ינועו מפירות ים טריים ועד פסטה תוצרת בית והכל בשילוב יינות משובחים ממרתף היינות באנייה. מדי ערב הסועדים יהנו במסעדת Seta su Ilma מתפריט טעימות של 7 מנות, ובשעות אחר הצהריים מתפריט טעימות של 5 מנות. "חווית Seta su Ilma תהיה בהשראת אהבתי לים בסביבה המפוארת של The Ritz Carlton Yacht Collection. מטבח החוף האיטלקי המעודן יהווה השראה שלנו למסע של אלגנטיות ויופי נצחי כחלק מלה דולצ'ה ויטה", אמר פאביו טראבוצ'י, המייסד והבעלים של מסעדות Fabio Trabocchi עטורות הפרסים בהן פיולה מיאמי ופיולה, מסעדת הדגל שלו שזכתה בכוכב מישלן".

במסעדה השנייה, יוצע תפריט עם מנות קלילות ומרעננות שניתן לחלוק, כגון בשרים על האש, פירות ים וסביצ'ה. "תמיד הוקסמתי מהטעמים העוצמתיים והאנרגיה תוססת של המדינות המרכיבות את אמריקה הלטינית והאיים הקריביים", אמר מינה, השף והמייסד של קבוצת The Mina והבעלים של שתי מסעדות בסן פרנסיסקו ולאס וגאס זכו בכוכב מדריך מישלן.

ג'ים מורן (Jim Murren), יו"ר ומנכ"ל The Ritz-Carlton Yacht Collection: "האורחים שלנו פונים לריץ קרלטון להעשרת החוויות החושיות, לא רק ביעדים אליהם אנחנו מגיעים אלא גם לאורך כל השהייה שלהם באנייה. התוכנית הקולינרית ב-Ilma מציגה עוד מימד יוצא דופן למסע הגילוי שלנו ומחזקת את מסירותנו למסעות שאין שני להם בים. ההצעות על סיפון Ilma מספקות מגוון רחב של אפשרויות המתאימות לכל חיך. תפריטים יצירתיים עם המרכיבים הטובים ביותר שיקחו את האורחים למסע חושי".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםריץ קרלטוןמישלן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: